AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har fått det og det er helt grusomt, vil ha det vekk fortest mulig.. Jeg fikk flagyl hos legen og skulle ta to tabletter daglig i 7 dager, men vet flere som tar 5 tabletter i engangsdose... Vil det forsvinne fortere om jeg tar 5 i dag eller skal jeg bare fortsette? Må ha symptomene vekk til i morgen😬😬 vil bare høre erfaringer nå, om hvor fort jeg kan få det vekk. Snakket med lege på legevakt nå i kveld å han sa jeg kunne gjøre som jeg ville... Anonymkode: 21af6...eda
Version 2.0 Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Du følger det legen har sagt du skal. Merkelig at de på legevakten sier du kan gjøre som du vil. Vær obs på at Flagyl kan gi soppinfeksjon nedentil som bivirkning. Jeg har hatt bakteriell vaginose for noen år siden, gikk også på Flagyl.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Det var bare at det kan gis på to måter, enten som 5 på en gan eller to til dagen... Legen jeg snakket med i kveld sa at det ikke hadde så mye å si... Husker du hvor fort du ble bedre? Og hvor lang tid du gikk på kuren... Jeg fikk dette av en soppinfeksjon og er redd for å få det tilbake og, derfor jeg og heller vil ta engangsdose Anonymkode: 21af6...eda
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Jeg ville følt meg tryggere på å ta kuren over noen dager. Du risikerer jo at maksimalvirkningen går over på for kort tid. Anonymkode: 793c6...469 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Jeg har det, as we speak, og jeg har fått en blank gel jeg skal sprute opp i dåsa. Fulgte med noen pinner/rør. Siste dagen (av 5) i går og i dag fikk jeg mensen. Krysser fingrene for at det er borte! Anonymkode: 174d1...cf3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 Jeg ville tatt det som legen har sagt, over litt lengre tid. Fikk det selv en gang, og det hjalp. Husk å ikke drikke alkohol mens du tar Flagyl, for da vil du få en veldig ubehagelig reaksjon. Anonymkode: 44518...7b7
EvaLena Skrevet 5. februar 2016 #7 Skrevet 5. februar 2016 Hva er bakteriell vaginose egentlig? Beklager at jeg spør, men lurer faktisk på om jeg har det selv.
Kontormus Skrevet 5. februar 2016 #8 Skrevet 5. februar 2016 Det enkleste er å legge ved link til bakteriel vaginose. Symptomene går som regel bort ganske fort etter påbegynt behandling.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #9 Skrevet 5. februar 2016 Jeg ville gjort som legen sier, har hatt det to ganger. Hvorfor må symptomene gå bort til imorgen. Hva skal du gjøre? Spør bare fordi du absolutt ikke må drikke alkohol på flagyl. Det er det samme som vanlig antibiotika. Jeg ville heller ikke hatt sex:) Anonymkode: c9045...109
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #10 Skrevet 5. februar 2016 37 minutter siden, EvaLena skrev: 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville gjort som legen sier, har hatt det to ganger. Hvorfor må symptomene gå bort til imorgen. Hva skal du gjøre? Spør bare fordi du absolutt ikke må drikke alkohol på flagyl. Det er det samme som vanlig antibiotika. Jeg ville heller ikke hatt sex:) Anonymkode: c9045...109 Jeg skulle på swingkurs i går, skrev innlegget på onsdag... Det gikk bra, mye mindre syptomer i går Anonymkode: 21af6...eda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå