CMHuser Skrevet 3. februar 2016 #1 Del Skrevet 3. februar 2016 Skal straks begynne med opplæring for å kjøre mopedbil, men jeg finner ikke teoriboken til denne samme hvor mye jeg googler det! Noen som vet om ei side som selger denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 3. februar 2016 #2 Del Skrevet 3. februar 2016 Ja jeg vet at dette er OT, men jeg må bare spørre. Hvor mye koster det å ta en slik "lapp"? Måtte faktisk google hva en mopedbil er for noe. Er det virkelig verd å bruke penger på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 3. februar 2016 8200 her jeg bor @-Jiinxs- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Del Skrevet 3. februar 2016 Boka er vel den samme som for klasse B førerkort? Søk på sidene til et bibliotek. 6 minutter siden, -Jiinxs- skrev: Ja jeg vet at dette er OT, men jeg må bare spørre. Hvor mye koster det å ta en slik "lapp"? Måtte faktisk google hva en mopedbil er for noe. Er det virkelig verd å bruke penger på det? Da jeg tok førerkort, sa min lærer at mopedbillappen var å kaste penger ut vinduet. Entenhadde man mopedlappen, eller så tok man førerkort klasse B. Opplæringen på mopedbillappen er i all hovedsak den samme som klasse B. Så med mindre man har en funksjonshemming som nødvendiggjør mopedbilkjøring så ser ikke jeg hvorfor man ikke satser på klasse B. (Der er og begrensninger for hvor en mopedbil har lov å kjøre.) Anonymkode: e0fa2...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 3. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Boka er vel den samme som for klasse B førerkort? Søk på sidene til et bibliotek. Da jeg tok førerkort, sa min lærer at mopedbillappen var å kaste penger ut vinduet. Entenhadde man mopedlappen, eller så tok man førerkort klasse B. Opplæringen på mopedbillappen er i all hovedsak den samme som klasse B. Så med mindre man har en funksjonshemming som nødvendiggjør mopedbilkjøring så ser ikke jeg hvorfor man ikke satser på klasse B. (Der er og begrensninger for hvor en mopedbil har lov å kjøre.) Anonymkode: e0fa2...2dd Det er nettopp det jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå