Olava Skrevet 3. februar 2016 #1 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg skal søke på musikkterapeut-linje på universitetet i Bergen, og vet at jeg da må på opptaksprøve en gang mot sommeren. Jeg bor på Østlandet og må dra fra Oslo-området (enten det er luftvei eller toget). Så jeg lurer på om noen reisevante mennesker vet hvilken reisevei som er billigst når man skal tur-retur mellom Oslo og Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 3. februar 2016 #2 Del Skrevet 3. februar 2016 Prisene varierer veldig, så ville skjekket begge deler når du vet når du skal reise. Er ingen annen måte å finne ut det på. Fly var billigst sist jeg reiste oslo-bergen, og det tar jo mye kortere tid enn tog. Da fikk jeg flybilett for bare 399,- Mest sannsynlig så er nok fly dyrest, men kommer helt ann på når tilig du bestiller og når du skal reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 3. februar 2016 #3 Del Skrevet 3. februar 2016 Du kan få billigere billetter hos norwegian hvis du er under 26 år ved å skrive koden "under26" etter at du har søkt opp datoene. Da vil du mest sannsynlig få billettene for 299,- hvis du bestiller i god tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. februar 2016 #4 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Minipris på NSB, tror de legges ut tre mnd før. Billige flybilletter blir ikke så billige lenger når du også trenger skyss til og fra flyplass. Endret 3. februar 2016 av juliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 4. februar 2016 #5 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Det aller billigste er togbilletter til minipris. Du kan få nesten like billige billetter med fly også om du er heldig, men da må du legge på kostnaden med flybuss/flytog - og da koster det plutselig litt. Så om du vil betale ekstra og spare noen timer, eller ta den lange og rimelige veien vis tog er opp til deg. Da jeg fartet mye den ruten foretrekte jeg å legge ut litt ekstra og fly. Endret 4. februar 2016 av Moonwalker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 4. februar 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 4. februar 2016 Tusen takk for svar, det er veldig hjelpsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå