Gå til innhold

Unge som drikker badevann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et fint stettglass i plast stående på badet, ved badekaret. Når jeg ser at minstemann begynner å smake på badevannet (noe som skjer innimellom), gir jeg ham heller et glass med vann fra det "fjonge" stettglasset. Det synes han er litt stas, drikke iskaldt springvann når han sitter i varmt badekarvann.

Den går fort over, den fasen med at det er stas å drikke badevann (særlig når de vet de ikke får lov), så det er bare å finne råd mens det varer. Evt dusje i stedet.

Anonymkode: 02d01...78b

Videoannonse
Annonse
Gjest FarDareisMai
Skrevet

Åt snø, hundemat, badevann, ei bille, noen fluer, snørr, jord, kattemat, grisepellets, papir og til og med gul snø. Sistnevnte fordi mamma sa at gul snø ikke var farlig. Selvsagt måtte jeg jo gjøre det. Kanskje ikke noen smart unge, men jeg vokste opp og klarte å fungere i samfunnet. Unger eter så mye rart, man må jo passe på, men altså, badevann er nok ikke det verste. 

Skrevet

Jeg drakk badevann i flere år, den eneste bivirkningen jeg husker var at man kunne bli litt små sår i halsen.

Gjest FarDareisMai
Skrevet
Et øyeblikk siden, Severus skrev:

Jeg drakk badevann i flere år, den eneste bivirkningen jeg husker var at man kunne bli litt små sår i halsen.

Du ble sikkert ren og fin innvendig. Aldri så gæli at det ikke er godt for noe:Hehe:

Skrevet

Jeg drakk basseng vann en gang i tiden (vet... EKKELT). :( Ble voksen av meg også. 

Anonymkode: 6a29a...36b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...