Gå til innhold

Babyen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest førstedamen

Herregud dette var teit.

Neo er absolutt babyen min. Han er min store 45 kg baby som sikler overalt, sutrer når han ikke får viljen sin og maser på matmor etter mat. Skjønner du ikke at dette er et uttrykk?? Hallo i luken liksom. Jeg vet jo at jeg ikke har født bikkja og ikke er mammaen dens, vi er jo ikke engang samme rase. Jeg er jo en annen art enn han.

Men både han å begge kattene er matmor sine småe babyer. Den eneste som ikke er babyen her i huset er samboer, for han er matfar/pappa.

Det er liksom symbols på de som er yngre og man tar vare på i huset, ja de er som barna dine. Har jo ikke med noe annet enn det å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest førstedamen
9 timer siden, Chestnut skrev:

Akkurat det syns jeg faktisk er litt søtt. Men må innrømme at jeg flirer litt av de som sender julekort med bare hunden: "God jul, juleklemmer fra Stella" eller oppdatering med bilde og gratulasjoner på facebook: "Gratulerer med 5-års dagen, Stella! Klem fra mamma" :tongue:

Syntes sånne folk var litt teit før, så fikk jeg meg en diger Canecorso bulldog blanding. Og nå er jeg bare heeelt sånn selv, og må jo bare flire av megselv rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, for en baby handler om mer enn "du er søt". Men du, som ikke har unger, vet vel ikke hva det vil si.

Anonymkode: db584...846

Haha. Alle som har vært med små babyer skjønner vel at de ikke bare er "søt". Det samme gjelder hunder ja, men herregud......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan si til mannen min "kan se gå å sjekke hvorfor sønnen din bjeffer i hagen" :fnise:

Ellers så kaller jeg dem for baby gullene mine hele tiden, ikke sånn offentlig.  men når vi ikke er blant fremmede. 

Jeg har ikke født hundene mine, er helt klar over det, men jeg elsker dem herfra og til himmelen likevel. De er så ekstremt viktig for min livs lykke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. tror kanskje du legger litt mer i kjelenavn som "babyen min" enn de som kaller dyrene sine dette mener.

Jeg snakker med mine katter og jeg sier også sånt som "kom til mamma" eller "gojenta til mamma". Men jeg er fullstendig klar over at de ikke er små menneskebarn :fnise:

Så ro deg ned, og finn heller noe av mer betydning å irritere deg over, livet er for kort til å henge seg opp i bagateller :)

Endret av Lana_86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har ikke evne til å sette seg inn i hvordan det er å ha dyr?

Empati ?  Har hatt dyr i mange år,de er ikke mine babyer,men ungene mine. Jeg vet godt forskjell på menneskebarn og dyrebarn.
Tror ts kun er ute etter å lage en tullepost. Kanskje fordi ts selv sliter med å binde seg til individer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...