AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Hei, jeg skal ta p-stav og fikk resept av helsesøster for noen uker siden. Men så klumsete som jeg er har jeg klart å miste resepten. Hørte også noen sa at de helsesøstrene skriver ut ikke ligger inne på et system (pga, de skriver rett på et ark eln). Jeg skal ta pstaven på helsestasjonen i dag og er egentlig litt nervøs over hele greia og at jeg har mistet resepten min. Hva er det jeg evt kan gjøre? Anonymkode: 075ec...2c9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Ta kontakt og forklare og be om en ny. Anonymkode: 98168...480 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt og forklare og be om en ny. Anonymkode: 98168...480 Helsesøster er her bare en gang i uken så har ikke mulighet til å snakke med henne Anonymkode: 075ec...2c9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helsesøster er her bare en gang i uken så har ikke mulighet til å snakke med henne Anonymkode: 075ec...2c9 Men hun er jo tydligvis der i dag siden du skal dit. Nå begynner det jo å bli litt sent på dagen, men du hadde rukket å få ny resept, gå på apoteket og tilbake til helsesøster, hvis du hadde vært litt løsningsorientert. Anonymkode: 98168...480 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Da får du si det til helsesøster når du kommer dit og få en ny resept og en ny time for å sette den. Eller så kunne du sikkert bedt om en resept fra fastlegen din også, da får de e-resept, om du hadde forklart situasjonen. Anonymkode: acd85...d89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå