Gå til innhold

øyesmerter, lysskyhet

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

siden fredag i forrige uke har jeg hatt veldig plagsomme smerter. jeg har generell hodepine omtrent hele tiden, men til tider blir jeg så ekstremt lyssky at å ha på noe lys som helst gir "lynnedslag" i hodet. smertene beveger seg ikke og holder seg rett over høyre øye, som også er smålig rødt. det gjør også veldig vondt hvis jeg trykker lett på øyelokket. jeg er ekstremt trøtt hele tiden, og sover 15-16 timer i døgnet. kombinasjonen ibux/paracet fungerer, men bare i en time, også er det på'n igjen.

er det noen som vet hva dette kan være? tusen takk på forhånd for svar!

Anonymkode: 0a284...618

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til legen. Ingen her som kan stille diagnose. 

Skrevet

Jeg hadde tatt en tur til legen så fort du har mulighet.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

hei!

siden fredag i forrige uke har jeg hatt veldig plagsomme smerter. jeg har generell hodepine omtrent hele tiden, men til tider blir jeg så ekstremt lyssky at å ha på noe lys som helst gir "lynnedslag" i hodet. smertene beveger seg ikke og holder seg rett over høyre øye, som også er smålig rødt. det gjør også veldig vondt hvis jeg trykker lett på øyelokket. jeg er ekstremt trøtt hele tiden, og sover 15-16 timer i døgnet. kombinasjonen ibux/paracet fungerer, men bare i en time, også er det på'n igjen.

er det noen som vet hva dette kan være? tusen takk på forhånd for svar!

Regnbuehinnebetennelse? Kom deg til legen, det kan være farlig!

Anonymkode: f2e0a...d7d

Skrevet

Kom deg til lege.

Da jeg hadde det slik, ble jeg akutthenvist til øyelege!

Det kan være noe så ubehagelig, men ufarlig, som tørre øyne, eller det kan være noe mer alvorlig.

Anonymkode: 02428...257

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av helsepersonell.

Yvonne (mod)

Skrevet

tusen takk for svar, dere.

smertene ble uutholdelige i morges, da var det ingenting som hjalp. jeg fikk komme på akuttime hos legen, og der var jeg leeenge før han bestemte seg for å sende meg til akutten på sykehuset. de skjønner ikke helt hva det kan være, så jeg er innlagt til observasjon til i morgen og da skal det tas MR. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...