Boardshop Skrevet 3. februar 2016 #1 Del Skrevet 3. februar 2016 Heisann. Jeg lurte på om noen visste hva som er vanlig str på fremkalling av vanlige bilder man skal ha i album?:-) Lyst å lage album med masse fine bilder av lillejenta<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Del Skrevet 3. februar 2016 1 minutt siden, Boardshop skrev: Heisann. Jeg lurte på om noen visste hva som er vanlig str på fremkalling av vanlige bilder man skal ha i album?:-) Lyst å lage album med masse fine bilder av lillejenta<3 9x13 cm er en av standardstørrelsene Anonymkode: b813a...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Del Skrevet 3. februar 2016 6 minutter siden, Boardshop skrev: Heisann. Jeg lurte på om noen visste hva som er vanlig str på fremkalling av vanlige bilder man skal ha i album?:-) Lyst å lage album med masse fine bilder av lillejenta<3 Hvilket format lages bildene i kameraet/mobilkameraet ditt i? Anonymkode: b813a...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 3. februar 2016 #4 Del Skrevet 3. februar 2016 Er vel 10x15 som er den vanligste standardstørrelsen mener jeg å huske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg anbefaler å lage fotobok! Blir kjempefine! Har erfaring både meg Fotoknudsen og Japan Photo. Mindre arbeid er det og:) Anonymkode: d422c...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #6 Del Skrevet 3. februar 2016 Vanligvis 9x13 eller 10x15. Selv pleier jeg å variere ift til størrelsen på albumet. Anonymkode: 77b1a...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå