Gå til innhold

Canesten virker ikke, Diflucan?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk sopp etter en antibiotikakur, så kjøpte en pakke med Canesten, pakken med 1 pille og krem. Satt den inn før jeg la meg søndags kveld, og har vært flink til å smøre med kremen 2-3 ganger dagen i går og i dag. Føler at kløen har gitt seg litt, men ikke så mye. Det svir når jeg tisser, mest sannsynlig siden jeg er så sår der nede. Merker at slimhinnene er irriterte og at jeg er hoven. Nå er alt griset med pillerester kommet ut, men ser at utfloden er litt rosa og at det kommer noen veldig små blodgreier et par ganger til dagen. Det verste er egentlig kløen, og at det er så irritert der nede. 

Når er det OK å ta en Diflucan? Vet ikke hvor lenge jeg skal holde på med canesten før jeg gir det opp. Sist gang (5-6 år siden) var jeg så og si frisk dagen etter jeg tok Canesten. 

Anonymkode: 289c0...a98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at alle reseptfrie soppkurer, tabletter, kremer, stikkpiller bare er tull. Aldri fungert på meg.

Etter mange års googling fant jeg endelig en mirakelkur. Aloevera-gel. Klin det all over, både utenpå og inni. Det kan svi og varme i et par sekunder, men det går fort over. Og det fjerner soppen 983475 ganger fortere enn dritten de anbefaler på apoteket.

Jeg spurte legen min før jeg prøvde dette, og hun mente det var helt ufarlig.

Brukte Jäson Soothing 98% Aloe Vera Gel tube. :Nikke:

Anonymkode: d61d6...837

Skrevet

Diflucan kan være mer effektivt mot en del sopparter, ja. Det er kun 45 kr kapselen om du får det på resept, ca 200 kr uten resept.

Anonymkode: 6d9ee...34e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...