Gå til innhold

I det hele tatt noen sjangs?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde ubeskyttet samleie ca 2 dager etter siste dag i menstruasjonen. Jeg tok en angrepille 2 dager etter sexen. Nå på lørdag (5 dager etter angrepille) fikk jeg en kraftig brunfarget blødning, som ga seg. Dagen etterpå blødde jeg masse frist blod, men så ga det seg igjen. Har ikke blødd siden. Puppene er veldig vonde spesielt på nipplene. Mensen er forventet om en uke. Er det angrepille som er årsaken til blødningen og de vonde brystene?

Anonymkode: 90c5e...98b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://nhi.no/foreldre-og-barn/foreldre/prevensjon/nodprevensjon-1412.html?page=6

Bivirkninger av angrepillen

Kvalme og brekninger kan forekomme på grunn av høy hormondose over kort tid, men dette kan effektivt forebygges ved at du inntar en kvalmestillende pille samtidig (Afipran®). Menstruasjonen er vanligvis normal etter bruk av tablettene, men noe uregelmessigheter kan forekomme. Det er vanlig at den første menstruasjonen etter bruk av angrepille kommer 1-3 dager senere enn vanlig. Alvorlige bivirkninger er ikke sett. Dersom du likevel blir gravid er det ikke funnet noen tegn til behandlingen har skadet fosteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...