Gå til innhold

menn og følelser.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er klar over at menn kan ligge med damer uten å ha følelser involvert. 
Men om en mann oppriktig er glad i en dame, bryr seg om henne, har kjemi med henne og har masse god sex, hvordan er da disse følelsene? Også med henne utenom sex, sover sammen og finner på ting. Men han sier at han ikke har følelser for henne, men han sier hun er helt fantastisk, han er utrolig glad i henne og vil ikke miste henne for alt i verden. Er det ikke følelser der da? Noe må det vel være?

Jeg som dame klarer ikke sette meg inn i det. Enten har jeg ONS med en mann jeg ikke gidd å se igjen, ellers har jeg sex over lengre tid med en jeg bryr meg om. Jeg har også hatt pulevenner, men da kun sexen og ingen vennskap på siden.. 

Anonymkode: 98a4f...8a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror han mener at han ikke er forelsket i henne, men at han liker henne veldig godt. Følelser er ikke mer komplisert enn at man kan elske et menneske uten å være forelsket.

• Liker 3
Skrevet

Man kan jo være både glad i en person, samt føle seg tiltrukket, uten å ha romantiske følelser. 

• Liker 1
Skrevet

Kan da godt hende at han bryr seg om personen uten og ha følelser? 

Skrevet

Da er det ENTEN:

a) følelser som han ikke vil skal utvikle seg fordi han er redd for å bli såret eller andre grunner. Lost cause. Han vil ikke ha de følelsene selvom han liker deg, men sitter for mye fast i gamle mønstere til å tørre å ta sjansen å følge følelsene sine.

b) noe han sier for å fortsette å ha sex med deg. Menn vet at kvinner trenger mer å gå på, og spiller gjerne på følelser selvom de ikke har noen selv. De kan si du er den vakreste kvinnen de vet om og at de virkelig skulle ønske de var sammen med en som deg, men i det store og hele er det bare sweettalk for å få deg til å fortsette å være bootycallen hans siden han vet at det også er andre menn som vil gi deg komplimenter.

Anonymkode: 8568c...09b

Skrevet

Det er komplett umulig å forstå seg på menn og følelsene de evt har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...