Gå til innhold

Plutselig anderledes menstruasjon. Hva skjer?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, skal prøve å ikke bli helt tmi.

Jeg er 21 og har cyster (hadde i sommer i alle fall) på eggstokkene, så jeg har veldig lange og uforutsigbare sykluser. Det jeg alltid kan forutse er derimot smertene. Ligger på sofaene og puster og peser som om jeg føder før den i det hele tatt dukker opp. Blitt litt bedre etter jeg var hos osteopat, men fortsatt intenst til tider. Vondt i mage, rygg og noen ganger helt ned i knærne, diaré, oppblåst, full pakke. Det dabber sakte av mot slutten, som vanligvis er etter 7 dager.

De to forrige syklusene mine var på 34 og 26(!!) dager, og kom uten forvarsel. Den aller siste kom helt uten smerter eller symptomer også. Kun 30 sekunder murring andre dagen. Jeg glemte at jeg hadde mensen og la meg uten å tømme mooncupen! i begynnelsen må jeg vanligvis tømme flere ganger om dagen, men nå hadde det holdt mer enn nok med en gang i døgnet. Siste jeg så til mensen var etter fem dager, jeg kan ikke huske å ha hatt så kort menstruasjon noen gang. Eller syklus. 

Det høres kanskje ut som en rar ting å lure på, i og med at det også var litt av en lettelse. Men jeg skulle gjerne skjønt hvorfor den plutselig endret seg så drastisk. Kan det være pga at jeg hadde influensa samtidig? Er det noen som har noen anelse om hva som skjer med kroppen min?!

Anonymkode: 68338...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...