AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Jeg har alltid vært flau over håndleddene mine, for de er smale og folk skal alltid påpeke det. Men hvor store håndledd er det normalt å ha? Mine er 14 cm i omkrets. Anonymkode: 06d27...433
Puny Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 haha, nå måtte jeg måle og mine er også akkurat 14 cm. Aldri tenkt at de er unormale, de passer til resten av kroppen min... Nei hvordan ledd ser ut gidder jeg ikke bekymre meg for, det får være måte på hva man skal ha komplekser for.... 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 2 timer siden, Puny skrev: haha, nå måtte jeg måle og mine er også akkurat 14 cm. Aldri tenkt at de er unormale, de passer til resten av kroppen min... Nei hvordan ledd ser ut gidder jeg ikke bekymre meg for, det får være måte på hva man skal ha komplekser for.... Så rart. Er du veldig lita generelt? Jeg er ganske høy og det er ikke sjeldent folk sier "oi, så tynne håndledd du har" og holder rundt dem som om jeg var syk. Ikke rart man får komplekser. Anonymkode: 06d27...433
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Måtte måle jeg også Mine er 14 cm og mine håndledd/armer blir ofte kommentert. Jeg har ikke sett så mange andre som er så tynne rundt håndleddene som meg, så litt tynt og stusselig er det Anonymkode: b6d34...6b8
Puny Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så rart. Er du veldig lita generelt? Jeg er ganske høy og det er ikke sjeldent folk sier "oi, så tynne håndledd du har" og holder rundt dem som om jeg var syk. Ikke rart man får komplekser. Anonymkode: 06d27...433 Aldri opplevd at noen har kommentert håndleddene mine. For en rar ting å gjøre. Jeg er ganske petite, så de passer nok godt til resten av kroppen min ja. Uansett, det er nok av ting man har komplekser for, hvis man skal bekymre seg for utseende på ledd så syntes jeg det er å dra det litt langt. Jeg er veldig fornøyd med leddene mine så lenge de fungerer som de skal... 1
fresiafrex Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Nå måtte jeg og måle! 😂 14 cm her og! Vil si jeg har ganske smale håndledd, men ikke freaky smale liksom 😝
minister-mio Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så rart. Er du veldig lita generelt? Jeg er ganske høy og det er ikke sjeldent folk sier "oi, så tynne håndledd du har" og holder rundt dem som om jeg var syk. Ikke rart man får komplekser. Anonymkode: 06d27...433 Det er åpenbart noe riv ruskende galt med folka du omgåes. Så frekt! 6
casablancas Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Mine er ca 12 cm i omkrets. Får lillefinger med tommel fint rundt, men det har da aldri blitt kommentert. De fleste jeg omgås har tynne lemmer. Synes det er rart å kommentere med mindre man har veldig små hender.
Rosaboble15 Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 Mine er også 14 cm. Jeg har ganske store hender i forhold til håndleddene, så jeg kan skjønne dersom det ser rart ut. Den eneste som har kommentert det er bestefaren min, og da i sammenheng med at han prøver å få meg til å spise mer mat. Synes oppførselen til de du omgås er veldig merkelig, og har aldri vært borti noe lignende selv. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 Mine håndledd er også 14 cm, og anklene er nesten samme størrelse. 14 cm er ikke uvanlig lite hos slanke, nette, kvinner, men dersom proporsjonene er uvanlige (for eksempel stor kropp, tynne ekstremiteter) blir det merkbart/merkelig. Hos meg er tynne håndledd og ankler et sykdomstegn, og ikke noe å hige etter! (Muskelatrofi i armer og bein) Anonymkode: cec9f...47f 1
Nixnick Skrevet 2. februar 2016 #11 Skrevet 2. februar 2016 Hahahah, nå måtte jeg måle mine håndledd også. Jeg har alltid fått høre at jeg har kraftige håndledd, noe som er sant. Jeg måler hele 16 cm rundt håndleddet...
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #12 Skrevet 2. februar 2016 Det er oftest familie, men også andre på fest, skole og til og med på jobb! Jeg er ganske tynn generelt og 174 høy. Har tenkt at det kanskje er fordi folk mener jeg er for tynn og er redd jeg er syk eller noe. Jeg synes det er irritende. Hater å gå med gensere som ikke rekker forbi håndleddene fordi jeg føler at de er så tynne. Vet det er en rar ting å ha komplekser for. Men nå føler jeg meg i hvertfall mer normal. Anonymkode: 06d27...433
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #13 Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mine håndledd er også 14 cm, og anklene er nesten samme størrelse. 14 cm er ikke uvanlig lite hos slanke, nette, kvinner, men dersom proporsjonene er uvanlige (for eksempel stor kropp, tynne ekstremiteter) blir det merkbart/merkelig. Hos meg er tynne håndledd og ankler et sykdomstegn, og ikke noe å hige etter! (Muskelatrofi i armer og bein) Anonymkode: cec9f...47f Hva mener du med at det er et sykdomstegn? Hva er muskelatrofi i armer og ben? Og har du det? Hva kan gjøres for å bli bedre av muskelatrofi? Anonymkode: 7935b...690 1
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 2. februar 2016 #14 Skrevet 2. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så rart. Er du veldig lita generelt? Jeg er ganske høy og det er ikke sjeldent folk sier "oi, så tynne håndledd du har" og holder rundt dem som om jeg var syk. Ikke rart man får komplekser. Anonymkode: 06d27...433 Fy søren det der skjedde meg overdrevent mye på ungdomsskolen. Sykt irriterende
peppermyntete Skrevet 2. februar 2016 #15 Skrevet 2. februar 2016 (endret) 1 time siden, Nixnax skrev: Hahahah, nå måtte jeg måle mine håndledd også. Jeg har alltid fått høre at jeg har kraftige håndledd, noe som er sant. Jeg måler hele 16 cm rundt håndleddet... Jeg måler 17! Alltid hatt grove håbdledd og har ganske store hender. Ikke som en mann men større enn alle unntatt kanskje to-tre venninner. Edit; er langt fra petite som de andre her da, 173 høy Endret 2. februar 2016 av peppermyntete
wintergirl Skrevet 2. februar 2016 #16 Skrevet 2. februar 2016 (endret) slettet Endret 7. februar 2016 av wintergirl
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #17 Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, Nixnax skrev: Hahahah, nå måtte jeg måle mine håndledd også. Jeg har alltid fått høre at jeg har kraftige håndledd, noe som er sant. Jeg måler hele 16 cm rundt håndleddet... Måler dere oppå håndledds"knoken", eller måler dere rundt armen rett ovenfor håndleddsknoken? Anonymkode: 7935b...690
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #18 Skrevet 2. februar 2016 Mine er også 13 cm, jeg fikk kommentarer på det som ungdom men det var greit for meg. Det var ikke noe negativt ment, bare undring. Ser jo selv at de er ganske smale. Anonymkode: 6356a...376
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #19 Skrevet 3. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at det er et sykdomstegn? Hva er muskelatrofi i armer og ben? Og har du det? Hva kan gjøres for å bli bedre av muskelatrofi? Anonymkode: 7935b...690 Muskelatrofi er svinn av muskler, og tap av muskelstyrke, og er ingen sykdom i seg selv. Vanligvis kommer muskelatrofi av inaktivitet, at muskelene ikke blir brukt og blir svekket, men hos meg skjer dette muskelsvinnet på grunn av sykdom. Anonymkode: cec9f...47f
Fredsmegleren Skrevet 3. februar 2016 #20 Skrevet 3. februar 2016 Målte 13. Har også blitt kommentert at jeg har veldig små håndledd (og legger) i alle år. Både arm og bein ser helt kjegleformet ut haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå