Gå til innhold

uanstendig stemor!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Hadde jeg vært deg, så ville jeg ha tenkt meg godt om før jeg tok det opp med eksen.

Hva så om hun går i morgenkåpe? Hva så om hennes nakne underliv skulle kommet nær sofaen? Dessuten, så har hun vel ikke så kort morgenkåpe at det skulle være noen fare for det........

Men at du har oppfordret sønnen din til å fortelle alt som skjer der.......HALLO!! Ville du ha likt at din eks gjorde det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tror heller ikke at den nye dama hans er et bra forbilde heller. hun er slik halvsatanist som går i godtiske kjoler og høye støvletter og bruker svart sminke rundt øynene!  :roll:

:hoho:

Ok, nå har jeg hørt det også.

Folk; det hender jeg er halvsatanist og ja, jeg har blitt kjent for å bruke svart sminke og høye støvletter.

Sorry altså, men du virker mer som om du leter etter noe å "ta" dem på enn noe annet :wink:

Skrevet

Jeg går naken fra dusjen og til soverommet.... Og jeg har svart sminke, ja til og med svarte høye støvletter.....

Nå er ikke jeg stemor da, så da må det vel være greit.... Men om stemoren til sønnen min gikk i morgenkåpe ville jeg nok fått fnatt ja.... Tenk at hun i det hele tatt vil finne på å sette seg i sin egen sofa i sin egen heim kun iført morgenkåpe.....

En får ringe TV2 hjelper deg i slike saker.

Skrevet

Fa... Da er jeg og mannnen skikkeligt uanstendige. Og mannen min som er stefar til datteren min-og så går han naken på badet når hun ser på - hm,får vell snart kjeft av faren hennes da. Men nei , for hans nye dame er jo okså uanstendig til langt på dag. hmmmmmmmmmmm. :hoho::hoho:

Alt det mødre og fedre kan hyle og skrike om..

Skrevet

Hvis dette faktisk er seriøst ment, så kan jeg ikke si annet enn at jeg er skikkelig uanstendig :) Og jeg har attpåtil TRE stebarn! :o

Snart 9-åringen løfter ikke på et øyebryn om han må på do mens jeg er i dusjen eller omvendt, f.eks... Og de to minste gjør det ihvertfall heller ikke.

Og jeg går faktisk i morgenkåpe i mitt eget hjem ja - selv når barna er hos oss. Uff, så ille :wink:

Skrevet

Ehm... Hva er så farlig med å være naken under morgenkåpen? Skjønner ikke problemet... :klø:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Naken under morgenkåpe? HJELP!!!

Svart sminke under øynene? HJELP!!!

Sitter i sofaen med morgenkåpe MED barn i huset? Nei nå gir jeg meg over!!!

Og tenk at hun gjør det ETTER at hun har dusjet også? FYSJ!!!

Men at hun faktisk står opp å smører mat til sønnen din det legger du liten vekt på. Det er det viktigste her syns jeg. At sønnen din har en stemor som tar ansvar og står opp med sønnen din og passer på at han får mat før han reiser på skolen i stedet for å ligge til han har reist.

Og på tampen... Hva gjør du på sommeren? har du 3 par badetøy på deg??

Gjest catia28
Skrevet

what?!?!...

Hadde jeg gått rundt imorgenkåpe, så har jeg KLÆR på meg (=morgenkåpen) so whats the problem?

Syns du virker litt salig/kristen jeg! hehe

Gjest catia28
Skrevet
til deres informasjon, så har jeg helt siden han fikk seg ny dame, oppmuntret min sønn til å fortelle meg alt hva som foregår mens han er hos sin far. dette fordi jeg ikke helt stoler på at faren oppdrar ham slik vi var blitt enige om. han slipper bl.a ofte å pusse tennene sine om morgenen og han får snop på ukedagene. tror heller ikke at den nye dama hans er et bra forbilde heller. hun er slik halvsatanist som går i godtiske kjoler og høye støvletter og bruker svart sminke rundt øynene!  :roll:

Hun må da få ha sin egen stil! Eller skal du bestemme at hun skal gå i burka?? haha...

Får snop i ukedagene sier du? Sønnen din er der jo EN DAG I UKEN!!

Skrevet

... og hvorfor klager folk over useriøse innlegg fra gjester i det ene øyeblikket og svarer på spørsmål som dette i det neste? Alle må da forstå at dette bare er tull! :o

Til din info, så er d mange mennesker der ute som faktisk tenker slik som sint mor 28 legger frem sitt problem... :cry:

Hvordan skal vi nybegynnere forstå hva som er kødd og hva som er real...? :klø:

Kanskje den sinna moren kunne dele med oss hvorvidt hun var ærlig eller spøkefull? :roll:

Skrevet

Tråden er ryddet igjen. :wink:

Remyline Moderator

Skrevet

Vektlegg heller de tingene denne stemoren gjør som er bra, som feks å stå opp å lage mat til ditt barn

Gjest Polyanna (ikke innlogget)
Skrevet

Jeg HÅPER dette er et tulleinnlegg, men hvis ikke:

Jeg tror det er mye verre for et barn å ha en mor som

- dømmer mennesker på grunnlag av klesstil

- åpenbart har et særdeles anstrengt forhold til nakenhet og bakteriefobi

- Driver forhør av barnet for å "ta" faren i å gjøre feil.

enn litt slurv med tannpuss og godteri...

Hvis jeg skulle basert meg kun på det du skriver, så tror jeg barnet har det bedre hos x-en og stemor enn hos en så hysterisk og hensynsløs mamma!

Skrevet
hans nye dame ofte går rundt i morgenkåpe om morgenen' date=' før og etter at hun dusjer! syns dette er helt uhørt og uanstendig oppførsel [/quote']

:o Uanstendig??

Jaggu har jeg hørt det også!

Gjest Anonymous
Skrevet
what?!?!...

Hadde jeg gått rundt imorgenkåpe, så har jeg KLÆR på meg (=morgenkåpen) so whats the problem?

Syns du virker litt salig/kristen jeg! hehe

hva har religion med dette å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...