Gå til innhold

Bruk kontanter!


Gjest lisemm

Anbefalte innlegg

På 7.11.2016 den 14.36, AnonymBruker skrev:

Bruker alltid kort selv, både medlemskort og kredittkort som gir rabatt på all handel. Men ser absolutt hvorfor folk velger å ikke gjøre det og har tatt den vurderingen... Personlig er jeg mer bekymret for overvåking via internett og mobil, og kjenner jeg kommer til å utvikle paranoid psykose hvis jeg skal ta hensyn til alt som er galt i samfunnet.

Anonymkode: b2fcf...357

Alt henger sammen, det er jevnt over mere overvåkning. Alle bomveiene også f.ex. Dess mindre vi tenker og dess mere vi finner oss i, dess mere vil vi bli overvåket og kontrolert, dette gjelder også selvfølgelig kortbruk.

Anonymkode: b01d4...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Narkomane, tiggere og narkotikaselger går en hard tid i møte hvis kontantene forsvinner :bolledeig:

Anonymkode: 6178e...b22

Det tror du det.

Anonymkode: b01d4...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest besserwesser
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror du det.

Anonymkode: b01d4...cd1

Jeg skjønner virkelig ikke hva det er å juble over... Økt bruk av betalingskort har neppe noen innvirkning på bekjempelsen av fattigdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt henger sammen, det er jevnt over mere overvåkning. Alle bomveiene også f.ex. Dess mindre vi tenker og dess mere vi finner oss i, dess mere vil vi bli overvåket og kontrolert, dette gjelder også selvfølgelig kortbruk.

Anonymkode: b01d4...cd1

Jeg er klar over det. Ser som sagt ikke på kortbruk som den største trusselen. Godt mulig jeg pakker med meg sakene og flytter uti ødemarka en dag, men foreløpig velger jeg å prioritere.

Anonymkode: b2fcf...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...