AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Finnes hele pasientjournalen i apoteket, altså kan farmasøytene se alt når de slår mitt navn inn? Var i apoteket og søren meg var det en gammel kjenning der. Håper ikke han får koll på min sykehistorie. Anonymkode: 24e2c...7d0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Tviler - tror de bare ser reseptene dine. Journaler tilhører legen. Anonymkode: 6d5ea...2f9
Labyrint Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Han ser bare hvilke resepter du har fått tidligere, ikke noe om sykdommer!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Med mindre de har fått et nytt program bare to år etter forrige versjon, så kan de ikke se noe annet enn medisiner du har fått utlevert på akkurat dette spesifikke apoteket tidligere, samt hvem som har skrevet ut disse. Anonymkode: 5be2f...956
josefine2016 Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 (endret) Nei, det kan de ikke se. Journal har bare Fastlegen din og eventuelt andre behandlere men i evnt mindre versjon. Apotek ser kun medisiner som er skrevet ut til deg og hvem har skrevet ut dette. MVH helsesekretær Endret 2. februar 2016 av josefine2016
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå