AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Går hos kiropraktor jevnlig, og knekker bl.a. korsryggen. Det gjør noen ganger no så inni h****** vondt, at jeg skriker, har ingen kontroll. Sist gang vrei hele ansiktet mitt seg slik krampeaktig i smerte og begynte å svette over hele kroppen. Og jeg har høy smerteterskel! De andre knekkingene i nakke og midtpå ryggen går meg nesten hus forbi. Venterommet er like utenfor behandlingsrommet, og sist gang begynte jeg å tenke på om det er lydisolert. Er det også så vondt hos deg hos kiropraktor? Anonymkode: 39f7d...125
Fredsmegleren Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Er vondt, men han knekker så fort at jeg ikke får tid til å reagere noe spesielt
Gjest Vevila Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Skriker ikke, men det er ganske vondt ja.
ekkoet Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 aldri fått vondt pga knekkingen. Har fått muskelmassasje hos kiropraktor som har gjort vondt, men aldri så ille.
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Syns aldri det er vondt. Ubehagelig, men ikke direkte vondt så jeg må skrike. Har knekt opp halsen, nakken, midt på ryggen og korsryggen. Skjer så fort at jeg ikke rekker å reagere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå