AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Hadde det for andre gang i natt på 1 mnd. Det starter ved at jeg kjenner litt mageknip også går jeg på do. Da kommer det ingen ting og smertene blir mer intense. Det blir så jævlig at jeg må legge meg ned og holder på å kaste opp, blir både blir svimmel og kvalm. Etter en liten stund så får jeg ut litt normal, så løs avføring og smertene letter. Det er helt forferdelig vondt, føles ut som jeg skal dø!! Noen som vet hva dette er? Anonymkode: 6500a...e4d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Akutte magesmerter bør alltid sjekkes hos lege. Din beskrivelse minner meg om mine første gallesteinsanfall, før de varte i fem-seks timer. Kom deg til legen og få det sjekket ut! Anonymkode: fb3d1...35b
Gjest pellepirat Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Fryktelig vanskelig for noen å svare på egentlig, da det kan være så mangt. Trenger jo ikke være noe "alvorlig" i den grad at det er sykdom, det kan jo være en sterk form for mageknip? Noe du har spist? Noe du ikke tåler? Men i og med at du har såpass smerter og tilsynelatende er bekymret så bør du ta en tur til fastlege, der kan du bli undersøkt, få tatt prøver osv. Du skriver ikke noe om allmenntilstand ellers, noe feber? slapphet? Andre sykdommer/plager relatert til mage er irritabel tarm (kanskje blant de mer vanlige), chrons, ulcerøs kolitt, magesår, gallestein... Forøvrig skal du være oppmerksom på symptomer som: vekttap, tap av matlyst, kvalme, oppkast, endringer i avføringsmønster, blodig el. slimete avføring. Men igjen, råder deg til å ta kontakt med fastlegen din, da ingen her inne kan stille noen diagnose.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Høres ut som luftsmerter, kan være helt ekstremt vond. Anonymkode: e0402...5ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå