AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 hei Ble plutselig kjemperedd for å få hjerneslag. Har hatt litt vondt i hodet i det siste, pleier ikke det. Da jeg la meg nå kjentes det som halve fjeset var litt numment, gjør det fortsatt. Samtidig. Vet jeg at jeg har noe stressende på gang i livet. Og har merket at hodepinen går bort når noen distraherer meg fra det jeg stresser med. Og stresset kan antakelig også innvirke til å gi meg angst nå, selv om jeg ikke pleier å få panikk. Angst --> kvalm ---> nummenhetsfølelse. Åh, hodet mitt spinner, vet ikke hva som er hva. Anonymkode: b1fd2...f9f
Rootz Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Yoga nidra som følger med her vill hjelpe deg å slappe av. Get this torrent Eller du kan kjøpe den her: http://www.hypnotica.org/products/yoga-nidra/
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Takk for omtanken. Kanskje jeg bestemmer meg for at det er bihulebetennelse. Anonymkode: b1fd2...f9f
Gjest cheshirecat Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Imponerende å ha hjerneslag og samtidig skrive innlegg på KG om det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå