Olivia Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 tenkte jeg skulle ta en tur til byen å kjøpe masse frisk sopp og steke til middag..det er så godt. Men i innvandrerbutikken der har de ikke papir poser, og soppskal jo oppbevares i papirposer..hvorfor det egentlig? kan de ligge utildekka i kjøleskapet? eller kanskje jeg skal gå på kiwi først å stjele noen papirposer der...hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 tror det er fordi plast kan sette smak i soppen, samt at plasten kan gjøre soppen klissete tror jeg, asså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 15. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juli 2002 gikk og stjal to papirposer på kiwi.. :-? så nå ligger de i papir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 20. juli 2002 #4 Del Skrevet 20. juli 2002 Våt sopp er ikke noe godt og våt blir den i plastpose.. Har forresten funnet ut at tørkepapir gjør underverker for alle grønnsaker som oppbevares i plast. Holder mye lenger om du har litt tørkepapir i posen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 21. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juli 2002 takk for tipset. Det skal jeg prøve. men hav hjlper det for egentlig? råtning..overmoding eller at de holder seg sprø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 21. juli 2002 #6 Del Skrevet 21. juli 2002 Går ut i fra at papiret trekker til seg fuktighet slik at grønnsakene ikke råtner eller mugner så fort. Funker veldig bra på sommerkålen min ihvertfall, har holdt seg fin i over en uke nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå