AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Hei! Jeg vil bare si takk. Takk til alle som har kommet med tips og råd til meg. Det er en stund siden jeg har vært på kvinneguiden nå. Men for et år siden var jeg her mye. Jeg slet med depresjon og angst. For halvannet år siden var jeg på mitt verste. Jeg vil bare si til alle som sliter med det samme, at det går over. Det går ann å bli bedre. Jeg kom meg ut av et forhold som ødelagte meg, gikk til psykolog, begynte å trene, leste selvhjelpsbøker og snakket med familie. Jeg har gått fra å gråte hver eneste dag, til å le hver eneste dag. Sist jeg gråt var i julen, av en trist film. Jeg har gått fra å ikke tørre å gå på treningssenteret, til å bli stamkunde og venn med de som jobber der. Jeg har gått fra å være i et forhold med en som trykker meg ned, til å være i et forhold med en som gjør meg lykkelig. Jeg har gått fra å ha angst for alene, til å trives i mitt eget selskap. Jeg har blitt meg selv igjen, og det trodde jeg aldri skulle skje. Visst jeg klarer, så klarer dere også. Men jeg hadde ikke fått det til uten hjelp herfra. Takk. Anonymkode: 6e901...1f3 7
Gjest gjestvest Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Takk for at du delte dette med oss. Det var fint å lese.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Åh! Sånne meldinger er det alt for lite av her. Jeg er så glad på dine vegne, TS! Anonymkode: b4737...85a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå