Sinnatagg Skrevet 2. februar 2016 #81 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg er også en av de tause tilskuerne som håper diskusjonen ikke går inn i en lukket gruppe. Selv om jeg forstår veldig godt følelsen av å bli vingeklippet som noen nevnte tidligere. Jeg hadde ikke hørt om KG før sent i fjor, så jeg er vel en "gammeljomfru" her inne som fremdeles driver å leser meg opp på diverse tema. Har ikke lest tidligere tråd(er ?) om fotballfrue, men har fått med meg essensen tror jeg. Og jeg må si jeg er imponert over hva dere har klart å framskaffe av bevis på all uredeligheten som har foregått bak kulissene inne på bloggen. Jeg har lest hele den siste tråden med stor entusiasme, klikket meg inn på samtlige skjermdump og imgur(?), lest inne på stort og smått på fb, mamsi sin blogg og det jeg har kommet over om dette temaet egentlig. Jeg har aldri vært leser av fotballfrue/CBE.no, og gir heller ikke klikk nå. Takket være dere som er så greie å gir oss skjermdumper som vi kan lese istedenfor. Grunnen til at jeg ikke har bidratt, er at jeg føler ikke jeg har noe å komme med utover det dere skriver. Siden jeg ikke leser bloggen, så oppdager jeg jo ingenting nytt. Jeg bruker aktivt "liker knappen" på de innleggene jeg syns er bra, og de er det mange av! Jeg synes det vil vært synd om diskusjonen blir flyttet til en lukket avdeling, da jeg også mener dette er en viktig diskusjon som fortjener å være ute i offentligheten. Jeg er overbevist om at tråden "overvåkes" av mediehus som har samme interesse som oss/dere, nemlig avsløre juks og fanteri. De har jo fanget opp mye tidligere om jeg ikke har misforstått, og det tror jeg kommer til å skje igjen. Så alt i alt, jeg håper dere ikke velger å ekskludere oss tause tilskuere som følger dette temaet med stor entusiasme, selv om dere ikke hører trampeklappen når dere kommer med gode innlegg og avsløringer! Jeg lover å trykke "liker" enda hardere, slik at dere kanskje hører meg litt bedre framover. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 2. februar 2016 #82 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) 21 timer siden, Francis skrev: Tror du noen gidder skrive ørtipørti kritiske innlegg her over lang tid for å bli "godkjent"? Men hvor mange er ørtipørti? Og hvilken komité skal bestemme dette? Kanskje noen syns det holder med noen få, gode innlegg de siste par ukene for å bli med? Eller at man får en direkte forespørsel på facebook av noen som påstår at de er en aktiv, navnet KG-bruker? Og det som noen vil tolke som en diskusjonsgruppe av høy kvalitet, kan av andre oppfattes som svært ekskluderende. Her er det rom for mange tolkninger og mange muligheter. Men her begynner jeg kanskje å bli litt vel konspiratorisk... Endret 2. februar 2016 av Ultiva 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. februar 2016 #83 Del Skrevet 2. februar 2016 Ser hva du mener! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. februar 2016 #84 Del Skrevet 2. februar 2016 Uansett tenker jeg at det ikke vil bli skrevet så mye i den gruppen som ikke vil tåle dagslys. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 2. februar 2016 #85 Del Skrevet 2. februar 2016 Tenkte å gjøre oppmerksom på følgende man kan lese i skjermdumpen av artikartikkelenkelen. Befinner meg ute på sjøen, beklager om ting ikke virker når nettverket er dårlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #86 Del Skrevet 2. februar 2016 Vil ikke ha en lukket FB gruppe for hat og hets... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 2. februar 2016 #87 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Jeg er også litt ambivalent til en lukket Facebookgruppe. Jeg skjønner absolutt frustrasjonen. Har selv fått moderert bort noen innlegg jeg selv syntes var ganske uskyldige. Men hva vil en lukket gruppe bidra med? Hadde bilderedigeringen og kommentarjukset først havnet et lukket sted er jeg overbevist om at det var blitt funnet MYE mer. Ikke at et stort volumen egentlig er nødvendig for å bevise at Treasures jukset. Hadde nå likevel gjerne sett hvilke andre kommentarer Treasures kanskje har lagt ut under annet navn. Det hadde vært veldig interessant. Vil det bli den samme gode diskusjonen i en mindre lukket Facebookgruppe som det har vært her? Kanskje men jeg tviler litt. Skal alle få bli med eller bare de som i utgangspunkt er forholdsvis enige? Jeg skriver aldri noe på nett jeg ikke kan stå innenfor. Så jeg er ikke egentlig redd for å miste anonymiteten. Men jeg hadde ikke likt å brått havne på en liste over Caroline-netthetsere, for der mener jeg ikke jeg hører hjemme. Og jeg er redd for at det kan skje. Jeg har skrevet litt i tråden men ikke voldsomt mye. Jeg skjønner veldig godt de som "bare" leser. Det er ikke mangel på interesse som gjør at man ikke skriver men kanskje er det man vil si allerede sagt av noen andre. Vil de mistes i en lukket gruppe? Akkurat nå holder jeg en knapp på å bli litt til på KG og prøve å få til en god balanse med moderatorteamet. Det bør ikke være nødvendig å dokumentere ting som er dokumentert tidligere i samme tråd selv om det er 200 sider siden. De som leser ofte i tråden klarer stort sett å huske disse detaljene og jeg vil tro moderatorene leser tråden veldig ofte. Jeg sier vent litt og hvis det fortsatt er håpløst om en stund så bytter vi til Facebook eller et annnet forum. Jeg savner Yvonne Syns hun/han var flink til å finne balansen. Endret 2. februar 2016 av Inocybe Skriveleif. Yvonne var flink og ikke flukt... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. februar 2016 #88 Del Skrevet 2. februar 2016 jeg er enig med deg @Inocybe Jeg skriver heller ikke noe jeg ikke kan stå inne for. Og jeg er ganske flink til å følge reglene også. Samtidig er det håpløst å diskutere åpent i en tråd hvor det plutselig modereres etter helt andre regler enn tidligere, slik at ting man overhodet ikke skjønner er regelbrudd, blir borte. Og det er ikke så lett å dokumentere at man ikke brøt reglene når det likevel er forsvunnet. Nå har det vært litt bra debatt i tråden i dag, så man kan jo håpe at det ordner seg. Og så oppmuntrer jeg alle til å rapportere smålige usakligheter. ... og jeg er for øvrig HELT enig i at det virkelig ikke burde være nødvendig å dokumentere ting som er dokumentert tidligere i tråden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 2. februar 2016 #89 Del Skrevet 2. februar 2016 1 minutt siden, pøbelsara skrev: jeg er enig med deg @Inocybe Jeg skriver heller ikke noe jeg ikke kan stå inne for. Og jeg er ganske flink til å følge reglene også. Samtidig er det håpløst å diskutere åpent i en tråd hvor det plutselig modereres etter helt andre regler enn tidligere, slik at ting man overhodet ikke skjønner er regelbrudd, blir borte. Og det er ikke så lett å dokumentere at man ikke brøt reglene når det likevel er forsvunnet. Nå har det vært litt bra debatt i tråden i dag, så man kan jo håpe at det ordner seg. Og så oppmuntrer jeg alle til å rapportere smålige usakligheter. ... og jeg er for øvrig HELT enig i at det virkelig ikke burde være nødvendig å dokumentere ting som er dokumentert tidligere i tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 2. februar 2016 #90 Del Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, Inocybe skrev: Jeg er også litt ambivalent til en lukket Facebookgruppe. Jeg skjønner absolutt frustrasjonen. Har selv fått moderert bort noen innlegg jeg selv syntes var ganske uskyldige. Men hva vil en lukket gruppe bidra med? Hadde bilderedigeringen og kommentarjukset først havnet et lukket sted er jeg overbevist om at det var blitt funnet MYE mer. Ikke at et stort volumen egentlig er nødvendig for å bevise at Treasures jukset. Hadde nå likevel gjerne sett hvilke andre kommentarer Treasures kanskje har lagt ut under annet navn. Det hadde vært veldig interessant. Vil det bli den samme gode diskusjonen i en mindre lukket Facebookgruppe som det har vært her? Kanskje men jeg tviler litt. Skal alle få bli med eller bare de som i utgangspunkt er forholdsvis enige? Jeg skriver aldri noe på nett jeg ikke kan stå innenfor. Så jeg er ikke egentlig redd for å miste anonymiteten. Men jeg hadde ikke likt å brått havne på en liste over Caroline-netthetsere, for der mener jeg ikke jeg hører hjemme. Og jeg er redd for at det kan skje. Jeg har skrevet litt i tråden men ikke voldsomt mye. Jeg skjønner veldig godt de som "bare" leser. Det er ikke mangel på interesse som gjør at man ikke skriver men kanskje er det man vil si allerede sagt av noen andre. Vil de mistes i en lukket gruppe? Akkurat nå holder jeg en knapp på å bli litt til på KG og prøve å få til en god balanse med moderatorteamet. Det bør ikke være nødvendig å dokumentere ting som er dokumentert tidligere i samme tråd selv om det er 200 sider siden. De som leser ofte i tråden klarer stort sett å huske disse detaljene og jeg vil tro moderatorene leser tråden veldig ofte. Jeg sier vent litt og hvis det fortsatt er håpløst om en stund så bytter vi til Facebook eller et annnet forum. Jeg savner Yvonne Syns hun/han var flukt til å finne balansen. Må bare si meg enig med deg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. februar 2016 #91 Del Skrevet 2. februar 2016 Fint innlegg @Sinnatagg overså det visst tidligere. Du ga meg noe å tenke på. Ellers veldig enig med @pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. februar 2016 #92 Del Skrevet 2. februar 2016 Liten sidekommentar. Var innom diskusjon.no og søkte etter tråder om CBE for å se om det var en mulighet, men alt jeg fikk opp var at de har stengt muligheten for å diskutere henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. februar 2016 #93 Del Skrevet 2. februar 2016 Jøss. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 2. februar 2016 #94 Del Skrevet 2. februar 2016 Det største problemet jeg ser med å diskutere under fullt navn på facebook er LKE og CBE sin historikk (er dokumentert i fotballfruetråden) med å søke opp og henge ut folk med fullt navn, utseende kritikk, kritikk av jobb, inntekt mm. Jeg tipper at ingen som har en eneste knokkel av et skjelett i skapet gjennom sin levetid (om det så bare er en purring på en regning) tør å gå ut mot LKE under fullt navn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 2. februar 2016 #95 Del Skrevet 2. februar 2016 8 minutter siden, Nana skrev: Det største problemet jeg ser med å diskutere under fullt navn på facebook er LKE og CBE sin historikk (er dokumentert i fotballfruetråden) med å søke opp og henge ut folk med fullt navn, utseende kritikk, kritikk av jobb, inntekt mm. Jeg tipper at ingen som har en eneste knokkel av et skjelett i skapet gjennom sin levetid (om det så bare er en purring på en regning) tør å gå ut mot LKE under fullt navn. Vel, per nå så er ikke det mulig da gruppen er hemmelig (ikke søkbar) og jeg kun har godkjent aktive brukere her inne som har sendt forespørsel på PM. Til de som venter på godkjenning så gjør jeg det forhåpentligvis i løpet av kvelden. Har hatt syke barn i dag, men nå kan mannen endelig ta over skiftet mens jeg sløver på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaki Skrevet 2. februar 2016 #96 Del Skrevet 2. februar 2016 3 timer siden, CecilieX skrev: Liten sidekommentar. Var innom diskusjon.no og søkte etter tråder om CBE for å se om det var en mulighet, men alt jeg fikk opp var at de har stengt muligheten for å diskutere henne. Seriøst? Da er jo ståa bedre her på KG, i alle fall... Men man kan jo spørre seg om hvorfor Diskusjon.no har valgt å stenge muligheten. Jeg for min del ser helst at diskusjonen fortsetter her, så får de mest ivrige eventuelt bygge opp større avsløringer utenfor KG. Jeg er absolutt ingen tilhenger av at CBE.no rakk å fjerne så mye ifbm. redigeringssaken siden de hadde fått en heads up av å lese her inne, så hvis noe lignende skulle skje igjen er det jo fint med et lukket forum. Når det er sagt forstår jeg veldig godt at aktiviteten her inne blir lavere, når modereringen er som den er. Jeg kunne utdypet mye om hva jeg synes om modereringen, men jeg lar det heller være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 2. februar 2016 #97 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) @Yaki på ris&ros finnes egen tråd om moderering av denne tråden og fotballfruetråden, til info. Velkommen! (om du da ikke er gammel bruker med nytt navn) Endret 2. februar 2016 av BlendaSensitive 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaki Skrevet 2. februar 2016 #98 Del Skrevet 2. februar 2016 @BlendaSensitive Jepp, følger med der også, hehe! Mulig jeg uttaler meg mer der om jeg får ånden over meg Jo, takk! Aktiv (usynlig) leser i et par år, men måtte nesten si i fra når det så ut til at favoritt-tråden var på vei vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Skrevet 2. februar 2016 #99 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) . Endret 18. april 2016 av Ireth 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 3. februar 2016 #100 Del Skrevet 3. februar 2016 14 timer siden, Ireth skrev: Hvis lukket gruppe blir realisert kunne jeg tenke meg å joine, selv om jeg ikke nødvendigvis er den som diskuterer mest. Tror den allerede er opprettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg