Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #1 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er det noen som har noen gode forslag på hva man kan skrive i et kort til ei venninne som akkurat har mistet faren sin etter lang tids sykdom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. oktober 2004 #2 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det viktigste er vel at det kommer fra deg, av egen erfaring kan jeg si at det er ikke nøye hva du skriver med at du har skrevet noe, fra ditt eget hjerte. Du kan jo skrive at du tenker på henne, og at du er der for henne hvis det er noe, kanskje kan du finne et lite dikt som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 19. oktober 2004 #3 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er enig med Arkana at det viktigste er at det kommer fra deg, at det er dine ord. Alle ord varmer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. oktober 2004 #4 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det viktigste er at du viser at du bryr deg - og tenker på henne. Kom akkurat fra begravelse - og på programmet sto det et lite dikt av Piet Hein - som jeg synes var veldig godt.. Dette er ikke meg Dette er kun et spor trådt på min korte vei over den harde jord. Nå er jeg intet sted Nå er jeg intet jeg Ga jeg deg noe med lever det med i deg. Ellers har Bjørn Eidsvåg flere flotte dikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå