lady90 Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Blir litt stressa her, for jeg hadde en veldig kort mens sist, blødde bare skikkelig i 1 dag før det var småblødninger i 4-5 dager etterpå. Gikk også opp 2 kilo som ikke er borte enda (etter godt over 1 uke). Leser rundt og finner informasjon om eggstokkreft, livmorhalskreft osv. og blir litt redd. Kan det bare være hormonelt tro? Jeg har lavt stoffskifte (som skal være velregulert) og går på Levaxin.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Når det er problemer med stoffskifte så er det vanlig å få menstruasjonsforstyrrelser. Feks meget lange/korte sykluser eller at menstruasjon opphører. Dette skal, med rett behandling og dose, regulere seg til det normale etter hvert. Det tar tid, men det ordner seg Anonymkode: 16e88...341
lady90 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det er problemer med stoffskifte så er det vanlig å få menstruasjonsforstyrrelser. Feks meget lange/korte sykluser eller at menstruasjon opphører. Dette skal, med rett behandling og dose, regulere seg til det normale etter hvert. Det tar tid, men det ordner seg Anonymkode: 16e88...341 Ja men verdiene er allerede normale
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Den Monday, February 01, 2016 at 8.53, lady90 skrev: Blir litt stressa her, for jeg hadde en veldig kort mens sist, blødde bare skikkelig i 1 dag før det var småblødninger i 4-5 dager etterpå. Gikk også opp 2 kilo som ikke er borte enda (etter godt over 1 uke). Leser rundt og finner informasjon om eggstokkreft, livmorhalskreft osv. og blir litt redd. Kan det bare være hormonelt tro? Jeg har lavt stoffskifte (som skal være velregulert) og går på Levaxin. Snakk med legen din. Kan det være mulig at du er gravid? Leser du lenge nok og ikke søker spesifikt nok på dr. Google, så ender du opp med slike resultater som du her viser til. Derfor er google lurere å holde seg unna. Anonymkode: 9e069...2cf
Ulven Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Hvis du har hatt kun en syklus med kort blødning, ville jeg tenkt graviditet og ikke LS. Ta en test for sikkerhet skyld.
lady90 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, Ulven skrev: Hvis du har hatt kun en syklus med kort blødning, ville jeg tenkt graviditet og ikke LS. Ta en test for sikkerhet skyld. Ingen sjanse for graviditet iallefall
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 8 timer siden, lady90 skrev: Ja men verdiene er allerede normale Hvor lenge har du hatt normale verdier? Verdiene, i mange tilfeller, må være stabil i over 1 år før man begynner å fungere normalt. Kanskje du får ta kontakt med lege og evt få tatt blodprøver for å sjekke om du mangler noe Anonymkode: 16e88...341
lady90 Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2016 I flere år. skal til legen om 1,5 uke så skal sjekke verdiene igjen da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå