Gå til innhold

Får ikke sove

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har slitt noe veldig med å sovne de siste timene inatt, er det noen som har noe gode råd eller tips å komme med? Jeg hater dette er under to timer til jeg skal på jobb.. Går jo ikke an å gå på jobb uten å sove. Hilsen en jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, elchaparral skrev:

Hei. Har slitt noe veldig med å sovne de siste timene inatt, er det noen som har noe gode råd eller tips å komme med? Jeg hater dette er under to timer til jeg skal på jobb.. Går jo ikke an å gå på jobb uten å sove. Hilsen en jente

lytt til white noise (du finner det på youtube)

Anonymkode: 35e07...580

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, elchaparral skrev:

Her feks

https://www.youtube.com/watch?v=1KaOrSuWZeM

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk!

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, elchaparral skrev:

Dette får babyer til å sove, så det virker nok på voksne også

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, elchaparral skrev:

Tusen takk!

Sov godt! :hjerte:

Skrevet

Prøv å hopp over en natt (den natten du ikke får sove) og gå på jobb og bli utslitt og (forhåpentligvis) sovne igjen neste natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...