elchaparral Skrevet 1. februar 2016 #1 Skrevet 1. februar 2016 Hei. Har slitt noe veldig med å sovne de siste timene inatt, er det noen som har noe gode råd eller tips å komme med? Jeg hater dette er under to timer til jeg skal på jobb.. Går jo ikke an å gå på jobb uten å sove. Hilsen en jente
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #2 Skrevet 1. februar 2016 Et øyeblikk siden, elchaparral skrev: Hei. Har slitt noe veldig med å sovne de siste timene inatt, er det noen som har noe gode råd eller tips å komme med? Jeg hater dette er under to timer til jeg skal på jobb.. Går jo ikke an å gå på jobb uten å sove. Hilsen en jente lytt til white noise (du finner det på youtube) Anonymkode: 35e07...580 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 1 minutt siden, elchaparral skrev: Hei. Har slitt noe veldig med å sovne de siste timene inatt, er det noen som har noe gode råd eller tips å komme med? Jeg hater dette er under to timer til jeg skal på jobb.. Går jo ikke an å gå på jobb uten å sove. Hilsen en jente Her feks https://www.youtube.com/watch?v=1KaOrSuWZeM Anonymkode: 35e07...580 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 5 minutter siden, elchaparral skrev: Hei. Har slitt noe veldig med å sovne de siste timene inatt, er det noen som har noe gode råd eller tips å komme med? Jeg hater dette er under to timer til jeg skal på jobb.. Går jo ikke an å gå på jobb uten å sove. Hilsen en jente Dette får babyer til å sove, så det virker nok på voksne også Anonymkode: 35e07...580 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #6 Skrevet 1. februar 2016 4 minutter siden, elchaparral skrev: Tusen takk! Sov godt! Anonymkode: 35e07...580
minister-mio Skrevet 1. februar 2016 #7 Skrevet 1. februar 2016 Prøv å hopp over en natt (den natten du ikke får sove) og gå på jobb og bli utslitt og (forhåpentligvis) sovne igjen neste natt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå