Gå til innhold

Gjest!


Lisemor

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Synes det er fint at vi kan få være/hete akkorat det som passer oss, når det passer oss.

Dette er da bare bra! Poenget er at dere slenger på et navn, og ikke bare er "Gjest" - da blir man lett forvekslet. Hvis man ønsker kan man jo ta et annet navn i en annnen diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjester som signerer med ett eller annet i tillegg til gjest eller anonym har mer troverdighet hos meg ihvertfall.

Det er ikke alltid jeg svarer når en ikke har undertegnet med noe annet. Og innimellom er det tråder der det står gjest, gjest, gjest nedover hele linja. Da blir det litt for upersonlig for meg. Jeg vet det ikke er personlig her inne, men det blir som i RL for meg. Jeg kan godt diskutere med mange jeg ikke kjenner, men da kan jeg skille de ut ved at jeg ser ansiktene deres ihvertfall...

Jeg ser ikke på det som at man på død og liv må kjenne alle og linke sammen det han har sagt der med det han har sagt her... Det bryr meg ikke om det er forskjellige navn på de forskjellige trådene, men det hadde vært greit i samme tråden at en person hadde signert med det samme - i tillegg til gjest eller anonym.

Det er bare min mening, og jeg mener heller ikke at jeg er så veldig viktig her inne at det spiller noen rolle for noen gjester eller andre om jeg kommer med mer eller mindre velformulerte svar... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjester er selvsagt velkommen til forumet, men jeg stiller meg bak de som ønsker at dere markerer innleggene på en eller annen måte. Gjerne med et nick til bruk i den aktuelle tråden. Da blir det så mye lettere å holde rede på hvem som sier hva, og det blir lettere å svare på riktig innlegg.

Ellers ender mange gode debatter i en diskusjon om..ja, nettopp..hvem som sier hva.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folk problemer med å gjenkjenne gjester...det har ikke jeg merket.

Nei, deg kjenner vel alle igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min deg spiller det ingen rolle om den som skriver innlegg her er "gjest" eller "fastbruker", men som det er kommet frem gjentatte ganger her er det greit at personen bruker samme "navn" gjennom hele tråden. Jeg tenker da innen samme diskusjon. Det er greit å ha et "navn" og forholde seg til der og da, i en annen diskusjon kan personen hete noe annet.

Det som har irritert meg gjenntatte ganger er at det ofte er "gjester" som er inne å lager kvalme og er frekke/usakelige i tråder. Jeg sier ikke at alle er det, men det er mange tilfeller av dette. Jeg føler det er ødeleggende. Jeg har og en følelse av at det er faste brukere som er "gjester" i slike sammenhenger.

Jeg har en filosofi her og den går ut på at jeg ikke skriver noen ting her jeg ikke kunne sagt rett til en person under 4 øyne. Det ser ut til at det dessverre ikke er alle som tenker slik.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...