Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utroligt mange gjester her og på andre forum.

Hvorfor registrerer dere dere ikke? Da hadde vi klart å skille dere og blitt "kjent" med dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Utroligt mange gjester her og på andre forum.

Hvorfor registrerer dere dere ikke? Da hadde vi klart å skille dere og blitt "kjent" med dere.

Jeg tror du har svart på spørsmålet ditt allerede.

Tror det er det som er vitsen. Å ikke bli skilt ut og ikke la noen bli "kjent" med en.

Skrevet

Men man kan vel i det minste kalle seg ett eller annet, selv om man ikke registrerer seg. Anonym og Gjest blir jo helt umulig og forholde seg til, og man kjefter opp feil person, og så blir det grining og løping til tante og.... og.... :roll:

Gjest Meg kanskje...
Skrevet

Jeg er selv en av dem som av og til er innom her som gjest. Grunnen til at jeg ikke registrerer meg er at jeg bare logger meg på KG en gang i blandt og oftest ikke bruker forumet mer enn som tidtrøyte.

Sånn er det bare... :P

Gjest Ikke anonym gjest
Skrevet

Jeg har ikke registrert meg fordi det kan gå både dager og uker mellom hver gang jeg har mulighet til å være her inne. Men jeg kaller meg alltid noe for å skille meg ut.

Hadde jeg brukt forumet hver dag hadde det vært annerledes.

:)

Gjest StoreSky
Skrevet
Men man kan vel i det minste kalle seg ett eller annet' date= selv om man ikke registrerer seg. Anonym og Gjest blir jo helt umulig og forholde seg til, og man kjefter opp feil person, og så blir det grining og løping til tante og.... og.... :roll:

JA!

Skrevet

Vilkje registrera meg, er for sjelden her inne til det. Men kalle meg noke når eg føst e her, ja det gjør eg då. Enig i at gjester må kalle seg noke sånn at dei kan bli "synlege" ja.

Gjest Gjest - og stolt av det!
Skrevet

Vi ser jo hvordan det går med mange av de registrerte brukerne - de blir hekta på KG og poster utallige innlegg på KG daglig :ler: Dere har en internett-identitet i tillegg til deres faktiske identitet, og bruker jo tydeligvis mye tid her inne. Ok det, dersom man har tid & stunder, men det ha`kke jeg. Jeg gidder heller ikke ta hensyn til at en håndfull nevrotiske og paranoide KG`ere på liv og død skal dra kjensel på meg via et nick.

Og dersom det er et problem at det blir kjefta på feil person, hvorfor ikke bare kutte ut kjefting totalt?

Skrevet
Jeg gidder heller ikke ta hensyn til at en håndfull nevrotiske og paranoide KG`ere på liv og død skal dra kjensel på meg via et nick.

:ler: Godt poeng.

Men støtter likevel det å kalle seg etellerannet, av praktiske årsaker, så man ikke blander sammen.

Gjest lilletroll
Skrevet
Har tatt hintet og registrert meg!

Mien

:velkommen::wink:

Skrevet
Og dersom det er et problem at det blir kjefta på feil person' date=' hvorfor ikke bare kutte ut kjefting totalt?[/quote']

Litt av poenget er også at når det er flere gjester, så vet man ikke hvem man diskuterer med til slutt, og det kan bli litt frustrerende. Og jeg synes også man skal kutte ut kjefting. Selv om det ikke alltid er så lett :ler:

Men for all del, dere gjester er jo like velkomne som faste brukere! Og dere velger jo selvføgelig selv hva dere vil framstå som her, og om dere vil skrive inn et nick for hvert innlegg.

Gjest Hillarys superego
Skrevet

Jeg er registrert, men gidder til tider ikke å logge meg på.

Hillary er jo kjent småpuritaner, så hun må til tider opptre forkledd, så hun ikke får alle sine sexuelle tilbøyeligheter og mannesorger avslørt. Hun er litt paranoid også. Det er mange her inne, vet du.

:wink:

Skrevet

Jeg har faktisk 2 profiler her inne. Men jeg har blitt avslørt irl og kjæresten min leser mye på kg. Så selv om jeg av og til som anonym gjest skriver ting som kjæresten min/andre kan kjenne igjen, så avslører det ikke nicket mitt. Jeg bruker nickene mine når jeg skriver ufarlige ting som ikke kan bli gjenkjent av andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg nekter å la andre bestemme over meg. Jeg bryr meg heller ikke overhodet om noen da får problemer....Jeg har aldri opplevd at jeg har tatt imot kjeft som ikke jeg ikke kunne svare på.

Gjest LoisLane
Skrevet

Det er ikke snakk om å tvinge noen til å registrere seg, men er det ikke greit for dere gjester å i alle fall kalle seg noe? Ellers blir dere lett forvekslet i en disjusjon.

Er det diktatur? :o

Skrevet
Jeg nekter å la andre bestemme over meg. Jeg bryr meg heller ikke overhodet om noen da får problemer....Jeg har aldri opplevd at jeg har tatt imot kjeft som ikke jeg ikke kunne svare på.

tøffen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er fint at vi kan få være/hete akkorat det som passer oss, når det passer oss.

Jeg er ikke av den typen som ivrer etter å `bli igjenkjent` hær på forumet, trives best som gjest.

Håper vi ikke blir uglesett av den grunn..

Et flott forum forresten, mye kule folk her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...