Gå til innhold

Se på mens jeg onanerer.

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Dama mi liker å se på mens jeg ronker meg selv , hun kan se lenge direkte på pikken min.Hun tenner tydeligviss på dette,er en del av forspillet.

Jeg tenner på at hun er så interessert i og se på den og meg .De andre damene jeg har vært sammen med har vell ikke vært nevneverdig opptatt av selve pikken på den måten.Jeg er har vell en ganske normal størrelse ,kanskje noen cm tykkere en normalen det er det liksom.Dette med å ronke seg selv er ikke noe som jeg har brakt opp dette er noe som hun har gitt utrykk for og et ønske om at jeg vil gjøre for henne.

Er dama mi litt spesiell på dette punktet eller er det flere som liker å se på? Det er noe jeg har lurt på en stund?

Bare seriøse svar takk !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er noen cm.tykkere enn normalen? Hva er normalen?

Kan desverre ikke infri ønsket ditt om seriøse svar.

Skrevet

Du tror det er størrelsen som hun beundrer? Det er neppe størrelsen hun er så opptatt av, det er nok mer hele deg, og selve situasjonen når du ronker. Det blir mange jenter veldig kåte av.

Vi menn blir også veldig kåte av å se jenter "gjør det selv", men det er jo ikke selve fitta hennes som opptar oss mest, det er mer pusten, klynkelydene, den ivrige hånda, og at hun beveger hoftene. Hele settingen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja - jeg kjenner meg igjen i dette! Menn som onanerer er sannsyneligvis det jeg oftest har seksuelle fantasier om. Har opplevd å se exen min gjøre det en gang, og synes det var utrolig opphissende!!

Gjest Anonymous
Skrevet

har et par ganger bedt samboern om å runke seg selv. Det har alltid endt opp med at jeg har sugd han for så å ha samleie.... Heeerlig... :sjarmor:

Skrevet

Det er da godt å se kjæresten bli opphisset - og litt "privat" og "kikkeraktig" å se på onani. Sannsynligvis det som er forklaringen.

Nyt det du - første gjest...

Skrevet
Det er da godt å se kjæresten bli opphisset - og litt "privat" og "kikkeraktig" å se på onani. Sannsynligvis det som er forklaringen.  

Nyt det du - første gjest...

Enig.

Det er veldig viktig, at den som onanerer mens den andre ser på, kan koble ut den andre, og prøve å opptre akkurat slik man gjør alene., og ikke "spille".

Da blir det ekstra opphissende.

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen. Det er veeeeeldig opphissende :enig_animasjon:

Skrevet
har et par ganger bedt samboern om å runke seg selv. Det har alltid endt opp med at jeg har sugd han for så å ha samleie.... Heeerlig... :sjarmor:

me 2 :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...