Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #1 Skrevet 13. oktober 2004 Dama mi liker å se på mens jeg ronker meg selv , hun kan se lenge direkte på pikken min.Hun tenner tydeligviss på dette,er en del av forspillet. Jeg tenner på at hun er så interessert i og se på den og meg .De andre damene jeg har vært sammen med har vell ikke vært nevneverdig opptatt av selve pikken på den måten.Jeg er har vell en ganske normal størrelse ,kanskje noen cm tykkere en normalen det er det liksom.Dette med å ronke seg selv er ikke noe som jeg har brakt opp dette er noe som hun har gitt utrykk for og et ønske om at jeg vil gjøre for henne. Er dama mi litt spesiell på dette punktet eller er det flere som liker å se på? Det er noe jeg har lurt på en stund? Bare seriøse svar takk !
Saeria Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 Tror ikke hun er unormal, nei. Regner med at det er mange som tenner på å se på at partneren onanerer.
Lotteliten Skrevet 14. oktober 2004 #6 Skrevet 14. oktober 2004 Helt normalt! Jeg tenner no sinnsykt på å se min kjære kjele med seg selv! Men så gjør jeg d samme for ham og helt til han går av skaftet å bare må "inn"!
Snuppao Skrevet 2. desember 2004 #7 Skrevet 2. desember 2004 Helt normalt! Jeg tenner no sinnsykt på å se min kjære kjele med seg selv! Men så gjør jeg d samme for ham og helt til han går av skaftet å bare må "inn"! Som jeg hadde skrevet det selv.
Anki1971 Skrevet 2. desember 2004 #8 Skrevet 2. desember 2004 Hun er nok heeelt normal ja :D Er digg å se sin kjære kose seg, og det er digg å kose med han sjøl også
Kevin Skrevet 3. desember 2004 #11 Skrevet 3. desember 2004 Jeg elsker også å se på.... både kvinner og menn....
Gjest Phair Skrevet 3. desember 2004 #12 Skrevet 3. desember 2004 Nei, dette var det merkligste jeg har hørt :klø: Se på mens du ronker? Merkelig. Nei, seriøst. Svært normalt å tenne på dette.
aline Skrevet 3. desember 2004 #13 Skrevet 3. desember 2004 ville ikke du tent på å se på henne onanere? det er nok normalt begge deler, selv om ikke alle tør verken gjøre det eller uttrykke at de liker det. (ikke sikkert alle har tenkt på det heller?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå