AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Hvordan liker du at jenta/damen er under sex? Jeg datert en som er dominerende og har aldri vært med andre som er dominerende, nytt for meg og jeg liker det. Men hva nå?😛 andre gang vi hadde sex prøvde jeg å ta litt over men fant fort ut at det fikk jeg ikke lov til..😛😛 å da ble jeg litt usikker på hvordan han forventer meg under sex.😛😁 Anonymkode: df044...ac6
anonymm Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 noen jenter vil ha kontrollen, andre ikke.. tror ikke det er noe som kommer til å foradre seg med mindre du snakker med hun.. Personlig liker jeg gutter som er dominerende liker ikke å ta kontrollen og liker derfor ikke å ha sex med uerfarende gutter som er usikker! hun forventer nok ikke noe spesielt med deg, ant enn at hun vil ha kontrollen.
Ardenus Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Går ut i fra at du var samme person som likte å bli dominert, noe nytt du fant ut. Hvis han er dominerende, spørs hva det menes med det, hvilken grad.. om han forteller deg om å snu deg på rygg eller gå ned på kne osv, eller om han kjører enda hardere stil og forteller og slenger deg i ulike posisjoner som han ønsker selv. Du får nesten bare lystre hvis du liker det, er det noe du IKKE liker, så si i fra, aldri gjør noe du ikke liker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå