AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 En kompis av en venninne tok kontakt med meg og ba meg ut på date, vi har truffet noen ganger og endte i senga igår. Vi var begge eller ihvertfall jeg godt beruset, og jeg ble litt overrasket over hvor dominerende han var i senga, men kanskje mest overrasket over at det var noen jeg skulle like..😛 ingen av mine andre kjærester eller ons har vært dominante så det er jeg ikke vant til.. så til mitt spm, når en mann er dominerende første, andre gang man har sex kan man da forvente at det er slik han er under sex? Noen som har erfaring? Skjønner jo sefølgelig at det er noen jeg finner ut av selv etterhvert men gøy å høre andres erfaring 😊😊 Anonymkode: b6ce0...d1e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Jeg tror det ja. er man dominanter i sengen vil man vel alltid være det, med mindre man møter en som ta kontrollen først. personlig er det det jeg liker best. Hater å ta kontrollen selv så liker best når guttene gjør det. jeg tenner på guttene som er dominante og har gjerne mer sex med de, men dette er jo forskjellig fra person til person. Anonymkode: de9dd...d23
Sjay Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Jeg aner ikke, men det blir veldig generaliserende. Som: "hvis en mann alltid er blid på de første datene, kan man regne med at han er en snill fyr og vil fortsette å være blid"? Vil tro det kan variere med humør og overskudd som med alt annet.. Spørs om han er ensporet eller mangefasettert som person, om han liker variasjon eller ei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå