Gå til innhold

han kom fort ja

Fremhevede innlegg

Skrevet

hadde sex med en jeg kjenner i går. har hatt det med han en del ganger. nå har ikke vi hatt det på flere måneder, og jeg kan ikke tro at han ikke har fått seg noe med noen andre i mellomtiden. men uansett - han kom nesten med en gang i går. skjønte ingenting jeg. kan ikke huske at han har pleid komme så veldig fort før. vi hadde vært ute, men han var nesten edru. det kan jo sikkert være mange grunner, men jeg liker å tro at det er lenge siden for hans del? eller at jeg bare var så fantastisk at han klarte ikke motså! hahaha. neida, men bare lurer på hva som er den mest vanlige grunnen til hvorfor? som sagt har han ikke kommet så fort de gangene vi har hatt sex før

Anonymkode: 47e47...efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hadde sex med en jeg kjenner i går. har hatt det med han en del ganger. nå har ikke vi hatt det på flere måneder, og jeg kan ikke tro at han ikke har fått seg noe med noen andre i mellomtiden. men uansett - han kom nesten med en gang i går. skjønte ingenting jeg. kan ikke huske at han har pleid komme så veldig fort før. vi hadde vært ute, men han var nesten edru. det kan jo sikkert være mange grunner, men jeg liker å tro at det er lenge siden for hans del? eller at jeg bare var så fantastisk at han klarte ikke motså! hahaha. neida, men bare lurer på hva som er den mest vanlige grunnen til hvorfor? som sagt har han ikke kommet så fort de gangene vi har hatt sex før

Var han mer påvirket av alkohol de første gangene, så kan det også være årsaken til at han ikke kom like fort da

Anonymkode: e339d...38c

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var han mer påvirket av alkohol de første gangene, så kan det også være årsaken til at han ikke kom like fort da

nei. vi har hatt sex både edru og ikke flere ganger før, har aldri merket noen forskjell. var bare at han kom så sykt fort nå plutselig

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

nei. vi har hatt sex både edru og ikke flere ganger før, har aldri merket noen forskjell. var bare at han kom så sykt fort nå plutselig

Ok :)

Da er det stor sjanse for at grunnene var at det var lenge siden sist og at han nyter veldig mye det dere gjør

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(ei uleselig suppe)

Begynte å lese, men gadd ikke løse gåter. Hvis du ikke kan være høflig og skrive leselig norsk med store bokstaver etter punktum, så taper du iallfall én leser.

Anonymkode: 2a8af...51b

• Liker 6
Skrevet

Dere høres unge ut så det var nok derfor, unge gutter kommer raskere som oftest. kanskje han var ekstra kåt nå ;)

Anonymkode: bb7ed...3fa

• Liker 1
Skrevet

Så deilig da. Elsker menn som spruter fort og ikke klarer å holde seg :)

Anonymkode: 41d80...2fa

• Liker 3
Skrevet

Jeg kommer ofte fortere når jeg ikke lenger bryr meg så mye om dama. Da blir det liksom sånn - nå puler jeg bare for å få utløsning, ikke nødvendig å holde ut lenge for å tilfredsstille/imponere henne eller liknende.

Kan det være noe sånt?

Anonymkode: c7dc6...bc9

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ofte fortere når jeg ikke lenger bryr meg så mye om dama. Da blir det liksom sånn - nå puler jeg bare for å få utløsning, ikke nødvendig å holde ut lenge for å tilfredsstille/imponere henne eller liknende.

Kan det være noe sånt?

Tror du ikke damerne vil klage til venninnene sine om hvor elendig du er i senga?

Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

Tror du ikke damerne vil klage til venninnene sine om hvor elendig du er i senga?

Eh, det er jo sant det han sier. Om man hele tiden skal bruke 20 minutter på ei dame og hun forlange at du gjør hele jobben kan det bli slitsomt og da sliter man selv med å komme. Slutt å ta alt i verste mening

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, O.G. skrev:

Jo, men kanskje han vil klage til kompisene om hvor dårlig hun var, at han ikke gadd å holde lenger:vetikke:

Anonymkode: 08b9b...c67

Skrevet
50 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Eh, det er jo sant det han sier. Om man hele tiden skal bruke 20 minutter på ei dame og hun forlange at du gjør hele jobben kan det bli slitsomt og da sliter man selv med å komme. Slutt å ta alt i verste mening

Ingen som sa noe om at hun ba ham gjøre hele jobben.

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men kanskje han vil klage til kompisene om hvor dårlig hun var, at han ikke gadd å holde lenger:vetikke:

Anonymkode: 08b9b...c67

Det vil de gjennomskue.

Skrevet (endret)

De første gangene man har sex med en ny partner er det alltid en fare å komme for raskt, spesielt om man er skillelig tent på partneren.
Alkohol er en fin måte å senke følsomheten i penis, bare pass på å ikke drikke for mye ellers får han den ikke opp i hele tatt.
gi han noen sjanser til i edru tilstand, så bedrer det seg forhåpentligvis.

Kan det være noe sånt?

jeg prøver alltid å unngå å komme.
er jo mye bedre å ha ei dame som ligger å hyler av nytelse mens du er hardhendt og maskulin med henne.

Endret av herremann
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Ragnar89 skrev:

Leste vi samme innlegg? Det var jo ingen som skrev noe om at han gjorde all jobben.. 

• Liker 2
Skrevet

vi er ikke så veldig unge, dvs begge er i midten av tjueåra. men takk for svar.

regner med det bare var en stund siden og at han nyter det vi gjorde. hadde han kommet fort bare fordi han ville hatt det overstått er det rart han ble med hjem og ringte meg for å møtes i utgangspunktet, så tviler på det. 

Skrevet

Jeg klarer ikke å komme en gang, kan holde på timer , men ja , må nesten bruke hånda og avslutte..Har ikke noe å si om jenta er fin eller ei, noen gutter kommer lettere en andre. Kanskje han var superkåt..

Anonymkode: c9952...d4c

Gjest Fox Mulder
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

eller at jeg bare var så fantastisk at han klarte ikke motså! hahaha. neida,

Du var sikkert nydeligere enn noen gang :P

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han var nok skikkelig skikkelig kåt på deg!! Tipper du er sykt sexy og fin også :)

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å komme en gang, kan holde på timer , men ja , må nesten bruke hånda og avslutte..Har ikke noe å si om jenta er fin eller ei, noen gutter kommer lettere en andre. Kanskje han var superkåt..

Anonymkode: c9952...d4c

Da kan du aldri bli far, slutt å runk så ,mye. tren på å komme sammen med ei jente

Anonymkode: 41d80...2fa

• Liker 1
Skrevet

Han hadde nok bare gledet seg litt for mye :) 

Slikt skjer, og da må man bare gjøre det beste ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...