Eli0102 Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Bare med et par knapper øverst (så det blir en genser) og vanlig i ryggen?
Fredsmegleren Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Vet ikke helt om det har et navn, men dersom du googler "button sweater women" kommer det en rekke resultater
Eli0102 Skrevet 31. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2016 3 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Vet ikke helt om det har et navn, men dersom du googler "button sweater women" kommer det en rekke resultater Det kommer bare opp jakker da.. Mener med bare noen knapper øverst over brystet, slik at det blir en genser. Hvis noen har link til noen, så gi meg de, takk
Fredsmegleren Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 1 minutt siden, Eli0102 skrev: Det kommer bare opp jakker da.. Mener med bare noen knapper øverst over brystet, slik at det blir en genser. Hvis noen har link til noen, så gi meg de, takk prøv "button neck sweater women" da kommer det opp en del. Dersom du vil finne norske nettbutikker som selger slike gensre tror jeg nesten du bare må bla gjennom alle gensrene for å finne noe.
Eli0102 Skrevet 31. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2016 2 minutter siden, FantasDick skrev: Bestefargenser/trøye? Hmm, ja det er vel kanskje det Noen som vet om nettbutikker som selger slike?
Lulu21 Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Jeg kaller det i hvertfall grandad/bestefar genser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå