Gjest emer Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Jeg har ikke lyst til å bli en av de som tar plastisk kirurgi og har restylanelepper. Hva gjør man for å lære seg å like utseende sitt som det er? Er det noen måter å endre tankegangen på? Jeg har fått høre at jeg også ligner på personer jeg absolutt ikke vil ligne på, noe som totalt dreper selvtilliten min og får meg til å føle meg forferdelig. Er det noen som har noen råd til hvordan jeg kan tenke for å få det bedre?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 4 timer siden, emer skrev: Jeg har ikke lyst til å bli en av de som tar plastisk kirurgi og har restylanelepper. Hva gjør man for å lære seg å like utseende sitt som det er? Er det noen måter å endre tankegangen på? Jeg har fått høre at jeg også ligner på personer jeg absolutt ikke vil ligne på, noe som totalt dreper selvtilliten min og får meg til å føle meg forferdelig. Er det noen som har noen råd til hvordan jeg kan tenke for å få det bedre? Aksepter. Det viktigste i livet er faktisk ikke å se ut som ett skjønnhetsideal som akkurat du synes er perfekt. Anonymkode: f9614...02c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå