AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Gift og unger. Kona og jeg har ikke hatt sex siden den 27/10 i fjor. Jeg kan ikke spørre for det er turn off. Hvis jeg tar det opp så blir hun sur og sier nå mister jeg hverfall lysten. Skjønner hun sier dette for å slippe unna. Tror økonomi og unger en snart eneste grunnen til at jeg blir. Seksuelt frustrert mann Anonymkode: b8149...200
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Har du prøvd å ta det opp på en skikkelig måte? En måte som ikke er anklagende eller sytete? Da går hun sikkert rett inn i forsvarsposisjon. Hvis ja, jeg hadde ikke funnet meg i det. Noe må ligge bak, og det bør hun finne ut av. Forholdet deres kommer til å bli dårligere og dårligere jo mer frustrert og avvist du føler deg. Og det tror jeg kanskje hun burde få visshet om også. Men ikke i en krangel. Dere må snakke sammen rolig og behersket. Kanskje du skal foreslå sexolog? Anonymkode: d155b...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Hvor gammelt er barnet? Om det så og si er nyfødt så skjønner jeg det, om det er noen år er det ikke greit. Selv har ejg en periode med veldig lite sexlyst, ikke eksisterende sexlyst, for tiden, men uansett så ser jeg på det som en "plikt" i et forhold å opprettholde sexlivet da jeg syntes det er veldig viktig. Så vi har likevel sex annenhver dag, og jeg syntes faktisk konen din skal gjøre noe med dette selv. Men er vel behagelig å bare gå rundt å få viljen sin mens du er tilsynelatende ok. Ikke bry deg om at hun er sint og sier det er turn off, det er uansett ikke nå du skal ha sex med henne, snakk med henne og si at du savner veldig å ha sex, og det sliter veldig i forholdet slik det er nå. Og at om dere ikke prøver å gjøre noe som kan bedre sexlivet deres så vet du dessverre ikke om du klarer å være i forholdet for alltid. Her kan du komme med noen forslag/eksempler til ting som kan bedre, for eksempel at dere drar ykl sexolog/samlivsterapeut, har en date night i uken, besteforeldre passer barn etc. Om ikke noe av dette funker så tar du henne bare, altså ikke voldta henne, men ta tak i henne, press henne opp mot veggen mens du holder henne fast i håret og på kroppen mens du kysser henne. Og gjerne lag middag og fiks det som må gjøres i huset den dagen, slik at hun ikke har noen unnskyldninger, og etter barnet har lagt seg er ute så klart. Det burde hun virkelig bli tent av, så leder det raskt til sex forhåpentlgivis. Eventuelt kan du gjøre det jeg beskrev over, så bare plutselig stoppe og gå vekk, da vil hun nok kjenne på noen sexleketøy følelser. Anonymkode: 5a521...773
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Har det akkurat på samme måte som deg..... Gidder ikke ta noe initiativ lenger da jeg blir avvist. Er bedre å se på Facebook og drikke Cola syns hu. Ikke gidder hu å vaske klær eller hus..... Vært gift i 13 år men kommer til å flytte snart..... Anonymkode: 801c5...699
Elefantenirommet Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 (endret) Kanskje det ligger noe annet bak her? Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å endre taktikk. Prøv å være grei og hjelpsom mot henne — uten å forvente sex som belønning. Da skal du se etterhvert at det nok blir stemning for sex. Ta oppvasken og annet husarbeid. Gjør ting du vet irriterer henne at aldri blir gjort eller som hun er lei og sliten av å alltid ta. Tenk etter om det er ting du vet hun kunne ønske skulle vært ordnet i huset, eller andre slags ting som skulle vært gjort. Inviter henne ut på romantisk middag. Kjøp blomster. Bestill vaskehjelp. Altså, poenget mitt er, gjør et eller annet for å bryte den dårlige stemningen dere er i. Jeg tipper det er en lei og skuffa dame her. Hvorfor vet jo ikke jeg, men det jeg kan tenke meg er at syting om sex oppå det igjen er ekstremt turn off for henne. Klarer du å være litt uselvisk framover, kan det godt hende det likevel vil komme deg tilgode om en liten stund. Og før noen arresterer meg på det: Jeg sier ikke nå at du nødvendigvis har gjort noe feil her, men i mange tilfeller hvor kvinnen ikke ønsker sex så ligger det noe mer bak. Skuffelse, utslitthet eller noe sånt. Da tror jeg man kommer lenger med å gjøre noe fint for kvinnen, framfor å anklage eller syte. Lykke til! Endret 31. januar 2016 av Elefantenirommet 2
Ulla Ullsokk Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 6 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Kanskje det ligger noe annet bak her? Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å endre taktikk. Prøv å være grei og hjelpsom mot henne — uten å forvente sex som belønning. Da skal du se etterhvert at det nok blir stemning for sex. Ta oppvasken og annet husarbeid. Gjør ting du vet irriterer henne at aldri blir gjort eller som hun er lei og sliten av å alltid ta. Tenk etter om det er ting du vet hun kunne ønske skulle vært ordnet i huset, eller andre slags ting som skulle vært gjort. Inviter henne ut på romantisk middag. Kjøp blomster. Bestill vaskehjelp. Altså, poenget mitt er, gjør et eller annet for å bryte den dårlige stemningen dere er i. Jeg tipper det er en lei og skuffa dame her. Hvorfor vet jo ikke jeg, men det jeg kan tenke meg er at syting om sex oppå det igjen er ekstremt turn off for henne. Klarer du å være litt uselvisk framover, kan det godt hende det likevel vil komme deg tilgode om en liten stund. Og før noen arresterer meg på det: Jeg sier ikke nå at du nødvendigvis har gjort noe feil her, men i mange tilfeller hvor kvinnen ikke ønsker sex så ligger det noe mer bak. Skuffelse, utslitthet eller noe sånt. Da tror jeg man kommer lenger med å gjøre noe fint for kvinnen, framfor å anklage eller syte. Lykke til! Enig med denne. Er verdt å prøve. Kvinner er ikke like enkle som menn. Vi vil føle oss sett og satt pris på, at vi ikke drar lasset alene. Vi trenger et "vi". Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Jeg har ikke hatt sex med samboer siden okt eller nov i fjor. Han suger i senga, men er ikke interessert i å gjøre noe med det. Da blir det ikke noe på han heller. Jeg klarer meg fint uten. Anonymkode: 47870...ead 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #8 Skrevet 31. januar 2016 12 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Kanskje det ligger noe annet bak her? Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å endre taktikk. Prøv å være grei og hjelpsom mot henne — uten å forvente sex som belønning. Da skal du se etterhvert at det nok blir stemning for sex. Ta oppvasken og annet husarbeid. Gjør ting du vet irriterer henne at aldri blir gjort eller som hun er lei og sliten av å alltid ta. Tenk etter om det er ting du vet hun kunne ønske skulle vært ordnet i huset, eller andre slags ting som skulle vært gjort. Inviter henne ut på romantisk middag. Kjøp blomster. Bestill vaskehjelp. Altså, poenget mitt er, gjør et eller annet for å bryte den dårlige stemningen dere er i. Jeg tipper det er en lei og skuffa dame her. Hvorfor vet jo ikke jeg, men det jeg kan tenke meg er at syting om sex oppå det igjen er ekstremt turn off for henne. Klarer du å være litt uselvisk framover, kan det godt hende det likevel vil komme deg tilgode om en liten stund. Og før noen arresterer meg på det: Jeg sier ikke nå at du nødvendigvis har gjort noe feil her, men i mange tilfeller hvor kvinnen ikke ønsker sex så ligger det noe mer bak. Skuffelse, utslitthet eller noe sånt. Da tror jeg man kommer lenger med å gjøre noe fint for kvinnen, framfor å anklage eller syte. Lykke til! TS her Det er jeg som uten tvil gjør mest husarbeid i hjemmet. Vasker, støvsuger, vasker klær. Jeg tørker ikke støv. Det er også jeg som lager mest mat, mye av årsaken til dette er reisevei til å fra jobb. Det er lenge siden jeg har snakket om sex, er så møkkalei av å bli avvist. Jeg forstår at jeg også gjør noe galt, men klarer faktisk ikke å se hva det kan være akkurat nå. Anonymkode: b8149...200
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #9 Skrevet 31. januar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det akkurat på samme måte som deg..... Gidder ikke ta noe initiativ lenger da jeg blir avvist. Er bedre å se på Facebook og drikke Cola syns hu. Ikke gidder hu å vaske klær eller hus..... Vært gift i 13 år men kommer til å flytte snart..... Anonymkode: 801c5...699 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det akkurat på samme måte som deg..... Gidder ikke ta noe initiativ lenger da jeg blir avvist. Er bedre å se på Facebook og drikke Cola syns hu. Ikke gidder hu å vaske klær eller hus..... Vært gift i 13 år men kommer til å flytte snart..... Anonymkode: 801c5...699 Ja, jeg kjenner igjen det mønsteret der. Har også vurdert ekteskapet. Men jeg orker ikke tanken på å ikke bo sammen med barna hver dag. Anonymkode: b8149...200
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #10 Skrevet 31. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hatt sex med samboer siden okt eller nov i fjor. Han suger i senga, men er ikke interessert i å gjøre noe med det. Da blir det ikke noe på han heller. Jeg klarer meg fint uten. Anonymkode: 47870...ead Har du sagt det til han? Hva gjør han galt i dine øyne? Anonymkode: b8149...200
Elefantenirommet Skrevet 31. januar 2016 #11 Skrevet 31. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her Det er jeg som uten tvil gjør mest husarbeid i hjemmet. Vasker, støvsuger, vasker klær. Jeg tørker ikke støv. Det er også jeg som lager mest mat, mye av årsaken til dette er reisevei til å fra jobb. Det er lenge siden jeg har snakket om sex, er så møkkalei av å bli avvist. Jeg forstår at jeg også gjør noe galt, men klarer faktisk ikke å se hva det kan være akkurat nå. Anonymkode: b8149...200 Jeg sa jo ikke at du nødvendigvis gjør noe galt eller at det må handle om husarbeid. Les igjen.
Solstrålen. Skrevet 31. januar 2016 #12 Skrevet 31. januar 2016 Hvis du ikke kan gjøre mer husarbeid så prøv å be henne på date og gjør noe romantisk. Prøv å få dere tilbake i en posisjon hvor dere står sammen, og ikke mot hverandre. Hvordan er sexen? Får hun orgasme hver gang dere har sex? Jeg mister lysten på sex hvis jeg ikke får mitt.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #13 Skrevet 31. januar 2016 Jeg er en kvinne som er gift med barn Jeg har ikke noe sex lyst etter å nylig har hatt kreft i underlivet som fører til enorme smerter pga operasjoner. Men min mann sier han vil forlate meg og unga hvis jeg ikke fortsetter å ha sex med han. Han sier det samme som dere her på kg at sex er limet og at sex er det viktigste i et forhold. Hans sex behov er selvfølgelig viktigst, så jeg tar en del smertestillende og håper han blir fort ferdig med det, jeg blør jo mye etterpå også, fordi sårene inni der sprekker opp. Men som dere sier her på kg så er sex alltid viktigst , så jeg får bare fortsette i smerte helvete. Anonymkode: 01cf5...94d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #14 Skrevet 31. januar 2016 Jeg har ikke hatt sex med samboeren på 1,5 år. Rett og slett fordi jeg ikke lengre tenner på han og blir kvalm bare tanken. Men han vil faen ikke flytte ut heller pga ungene. Pakk sakene og kom deg ut, for hennes beste! Anonymkode: 70855...2eb
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #15 Skrevet 31. januar 2016 Du er en ekstremt intelligent debattant. Eeeehhhh, nei. Flytt ut selv du, men du tørr ikke bli den store stygge ulven. Utrolig pinglete. Anonymkode: b8149...200
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #16 Skrevet 31. januar 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne som er gift med barn Jeg har ikke noe sex lyst etter å nylig har hatt kreft i underlivet som fører til enorme smerter pga operasjoner. Men min mann sier han vil forlate meg og unga hvis jeg ikke fortsetter å ha sex med han. Han sier det samme som dere her på kg at sex er limet og at sex er det viktigste i et forhold. Hans sex behov er selvfølgelig viktigst, så jeg tar en del smertestillende og håper han blir fort ferdig med det, jeg blør jo mye etterpå også, fordi sårene inni der sprekker opp. Men som dere sier her på kg så er sex alltid viktigst , så jeg får bare fortsette i smerte helvete. Anonymkode: 01cf5...94d TS HER. Nei, han må du kvitte deg med. Anonymkode: b8149...200 1
Ulla Ullsokk Skrevet 31. januar 2016 #17 Skrevet 31. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne som er gift med barn Jeg har ikke noe sex lyst etter å nylig har hatt kreft i underlivet som fører til enorme smerter pga operasjoner. Men min mann sier han vil forlate meg og unga hvis jeg ikke fortsetter å ha sex med han. Han sier det samme som dere her på kg at sex er limet og at sex er det viktigste i et forhold. Hans sex behov er selvfølgelig viktigst, så jeg tar en del smertestillende og håper han blir fort ferdig med det, jeg blør jo mye etterpå også, fordi sårene inni der sprekker opp. Men som dere sier her på kg så er sex alltid viktigst , så jeg får bare fortsette i smerte helvete. Anonymkode: 01cf5...94d Sex er viktig, men ikke i en slik situasjon! Hvis han ikke forstår det, så sier det litt om han som menneske, og hvor utrolig stor egoist han er. Det går bare ikke AN!
Gjest Mythic Skrevet 31. januar 2016 #18 Skrevet 31. januar 2016 Så vidt jeg kan huske har TS opprettet flere tråder om dette. Da vil jeg enkelt og greit si at nå er det på tide å handle i stedet for å klage på KG. Det hjelper i hvert fall ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå