Gjest Lady-M Skrevet 13. oktober 2004 #21 Del Skrevet 13. oktober 2004 regnet med reaksjon på kommentaren min jeg sier da SELVFØLGELIG ikke at slanke mennesker har mindre personlighet helhetlig en større mennesker. Forstod hva du mente da. Men måtte jo bare kommentere... Jeg synest det er flott å lese Mysan sitt innlegg. Hvorfor kan dere ikke ta det for det det er og ikke hamre løs på at slik og slik skal det være. Alle har en subjektiv mening om hva som er pent og hva som ikke er pent. Det er utsagn som at større mennesker har mer personlighet enn slanke, som jeg reagerte på. Gjentar meg selv her... personlighet har ikke noe med størrelse å gjøre! Jeg synes det er mange som har noen kilo ekstra som er vakre/flotte. Er man rak i ryggen, smiler og viser selvsikkerhet, er det mange som er vakre etter min mening, uavhengig av hvor mange kilo man bærer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #22 Del Skrevet 13. oktober 2004 Helt klart, Lady-M. Det finnes flotte mennesker i alle størrelser egentlig, jeg ville bare til livs standarden om at store mennesker er svake mennesker, de lever helsefarlig og at det er ekkelt med fett. Men det jeg uansett synes er mindre attraktivt er jenter med guttefasong. Og jeg har vært så tynn selv, så da har jeg vel lov å si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2004 #23 Del Skrevet 13. oktober 2004 Forstod hva du mente da. Men måtte jo bare kommentere... .... helt greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. oktober 2004 #24 Del Skrevet 13. oktober 2004 15 kilo legger seg som regel rundt maven, og det er det farligste fettet. Det går uttover hjertet. Det er det jeg mener. Har selv litt for mye rundt maven, og det er i følge helsespesialister allerede nok til å ta alvorlig. Jeg trodde at fettet typisk la seg på hofter, rompe og lår hos kvinner jeg. Og på magen hos menn. Selv om dette selvfølgelig varierer fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #25 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg trodde at fettet typisk la seg på hofter, rompe og lår hos kvinner jeg. Og på magen hos menn. Selv om dette selvfølgelig varierer fra person til person. På meg legger det seg overalt - og særlig på rumpe, lår og hofter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. oktober 2004 #26 Del Skrevet 13. oktober 2004 Legger seg overalt hos meg også Suzy, men det er kanskje også det sunneste? I moderate mengder selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #27 Del Skrevet 13. oktober 2004 Legger seg overalt hos meg også Suzy, men det er kanskje også det sunneste? I moderate mengder selvfølgelig.. Det tror jeg og (men selv vi blir vel boller om vi ikke holder litt igjen *flirer*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. oktober 2004 #28 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det skal jeg love deg Suzy! :trene-smiley: :lyst-til-å-spise-sjokolade-hver-dag-men-da-blir-jeg-enda-tykkere-smiley: :snikk-snakk-smiley: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. oktober 2004 #29 Del Skrevet 13. oktober 2004 Skjønnhet har ingenting med helse å gjøre. Man kan godt være vakker selv om man er sykelig overvektig. Og man kan være stygg selv om man er helt normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #30 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det skal jeg love deg Suzy! :trene-smiley: :lyst-til-å-spise-sjokolade-hver-dag-men-da-blir-jeg-enda-tykkere-smiley: :snikk-snakk-smiley: :oops: Ditto! :skal slutte å snikk-snakke nå smiley: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 13. oktober 2004 #31 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har da aldri sagt att ett beinrangel er penere!Jeg mener bare att 15 kilo for mye er helseskadelig. 15 kilo legger seg som regel rundt maven, og det er det farligste fettet. Det går uttover hjertet. Det er det jeg mener. Har selv litt for mye rundt maven, og det er i følge helsespesialister allerede nok til å ta alvorlig. 15 kg helseskadelig? Nå må du ikke dra alle over en kam her. Jeg er 15 kg "overvektig" ifølge min bmi.. Men jeg har en lav fettprosent, og trener 3-4 ganger pr uke! Vrøvl :evil: Er så driiita lei overfokuseringen på kropp... Men flott innlegg Mysan :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 13. oktober 2004 #32 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg skjønner heller ikke at 10 - 15 kg over "normalvekt" skal være helseskadelig. Da hadde jeg vært dau i allefall.... ::lett ironi:: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2004 #33 Del Skrevet 13. oktober 2004 Et veldig fint innlegg, Mysan! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 14. oktober 2004 #34 Del Skrevet 14. oktober 2004 At 15 kg for mye skal være helsefarlig er vel veldig avhengig av resten av kroppen også da? For eksempel er 15 kg ekstra mye mer på meg som er 1.56 høy enn en på 1.80. Aargh... Det nytter da ikke å generalisere sånn!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. oktober 2004 #35 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er helt sykt... At et så fint innlegg som høres nesten poetisk ut, om en fin opplevelse, skal vris til en helt ekkel usmakelig diskusjon om vekt. Det er helt utrolig hva folk kan få seg til å si når emnet er vekt, altså, jeg er helt paff. For å være helt ærlig, så driiiiter vel alle i hva alle andre mener om man skal være tynn eller tykk eller midt i mellom eller høy eller lav eller mørk eller lys. Jeg driter spesielt mye i det!!!! Men det skal jeg ha sagt: Trådstarter skrev et nydelig innlegg, det var deilig å lese noe så ømt og ukritisk på et ellers så vekt-kranglende forum. Skriv mer sånn!! (om du tør, etter denne gressbrann-reaksjonen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #36 Del Skrevet 14. oktober 2004 Trådstarter skrev et nydelig innlegg, det var deilig å lese noe så ømt og ukritisk på et ellers så vekt-kranglende forum. Skriv mer sånn!! (om du tør, etter denne gressbrann-reaksjonen) Støtter denne 100% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2004 #37 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har aldri vært redd for gressbrann. Jeg har også vanket i dette forumet lenge nok til å kjenne mine pappenheimere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. oktober 2004 #38 Del Skrevet 14. oktober 2004 *flirer litt av fakkel-Mysan* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2004 #39 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hehehe... nå så jeg meg selv luskende rundt med en fakkel i hånden og et lurt glis på leppene...... *skal vi se, kan vi få startet en gressbrann her tro?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #40 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg mener å ha observert gjennom flere år at overvektige mennesker ofte blir oversett når det gjelder personligheten, fordi veldig mange har vanskelig for å se forbi fettet når de ser et menneske med mye fett på kroppen. De trekker konklusjoner, setter i bås og glemmer at tykke mennesker har akkurat like mye/lite/osv personlighet som tynne mennesker. Har dere tenkt over at en liten vane kan være alt som skiller en tynn og en tykk person? Se litt på det: De kan være klin like i personlighet og livsførsel, men den tynne personen trener fem dager i uka etter arbeidstid, mens den tykke foretrekker å ligge på sofaen og se på tv. Har dermed den ene "mindre personlighet" enn den andre? Please... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå