Gå til innhold

typen har for lang og tynn penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen har en lang penis (22 cm) men den er ganske tynn. Resultater er at jeg ikke kjenner noe særlig når han er inni meg, men det gjør vondt i ryggen på en måte når han støter langt inn . Resultatet er at jeg ikke nyter sexen noe særlig. Forslag til hvordan vi skal få det til på en bra måte for begge ?

Anonymkode: 3a985...00d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv om han har 22cm, betyr ikke det at hele kuken må inn, be han om å støte mindre inn, du får klemme musklene sammen, så kjenner du nok mer.

Skrevet

Hølet ditt er for svært. 

Anonymkode: 026d2...d44

• Liker 2
Skrevet

Wow dere 2 over. Hva er det dere feiler? Hun spør ett seriøst spørsmål å hvis dere ikke har seriøse svar så la vær me å skrive. Til deg som spør: går an å snakke om det å ikke støte helt inn å går jo an å kjøbe sånne penis slevees tror jeg:)

• Liker 4
Skrevet
40 minutter siden, Norskjente123 skrev:

Wow dere 2 over. Hva er det dere feiler? Hun spør ett seriøst spørsmål å hvis dere ikke har seriøse svar så la vær me å skrive. Til deg som spør: går an å snakke om det å ikke støte helt inn å går jo an å kjøbe sånne penis slevees tror jeg:)

Det er bedre at hun dumper ham, enn at hun tar fra han maskuliniteten ved å bruke en penis sleeve.

Anonymkode: be096...012

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bedre at hun dumper ham, enn at hun tar fra han maskuliniteten ved å bruke en penis sleeve.

Anonymkode: be096...012

Kanskje hun kan dytte inn noe svampaktig i musa så han kjenner bedre? 

Anonymkode: f7878...3c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...