AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Har begynt å klø noe sykt nå. Spesielt over rygg og hals. Kan dette være pga Vallergan? Hvis ikke hva annet kan det være?Kan det f.eks komme av dårlig ventilasjon? Anonymkode: 4aa6c...dba
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Det kan være en allergisk reaksjon, f.eks. på medikament eller noe annet du har inntatt. Har du andre symptomer? Anonymkode: cdb73...ae0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Nei, jeg bare klør. Anonymkode: 4aa6c...dba
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 Vallergan er en gammel allergimedisin. Den brukes i dag hobedsaklig mot søvnløshet og kløe. Søvnløshet på grunn av bivirkninger man oppdaget da den ble brukt mot allergi, og kløe fordi dette er blant de bedre medisinene på dette området. Kløen tror jeg ikke skyldes allergi mot Vallergan, men komtakt legen din. Anonymkode: 9ff02...bcf
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Kan det være mid da? Har googlet en del på mid og den er visst veldig vanskelig å bli kvitt.:( Anonymkode: 4aa6c...dba
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #6 Skrevet 30. januar 2016 Står bl. a at man skal sette madrassen ute i kula for å bli kvitt midden. Og jeg bor i Oslo sentrum. Skal jeg liksom sette madrassen som er dobbel ute på Karl Johan? Anonymkode: 4aa6c...dba
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #7 Skrevet 30. januar 2016 Eller hva er midd egentlig, eller flått eller loppe? Må man ha dyr i hus for å få disse? Jeg har ikke dyr. Anonymkode: 4aa6c...dba
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #8 Skrevet 30. januar 2016 Når du spiser allergimedisin, enten den heter Vallergan, eller noe annet, så er det vanskelig å tro at du får en allergisk reaksjon på midd. Støvsug sengen din grundig og vask eventuelt trekk på madrassen og se om det kan hjelpe. Setter du madrassen ut på Oslos gater så blir den vel borte vekk? Kan du ha nytt tøy, nytt vaskemiddel eller andre ting som er nytt? Husk og på at tøy med blå farge kan inneholde kobolt som eneklte blir allergisk mot, og den er det vanskelig å få effeky av allergitabl. på. Anonymkode: 9ff02...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du spiser allergimedisin, enten den heter Vallergan, eller noe annet, så er det vanskelig å tro at du får en allergisk reaksjon på midd. Støvsug sengen din grundig og vask eventuelt trekk på madrassen og se om det kan hjelpe. Setter du madrassen ut på Oslos gater så blir den vel borte vekk? Kan du ha nytt tøy, nytt vaskemiddel eller andre ting som er nytt? Husk og på at tøy med blå farge kan inneholde kobolt som eneklte blir allergisk mot, og den er det vanskelig å få effeky av allergitabl. på. Anonymkode: 9ff02...bcf Det har du faktisk rett i. Måtte le litt av setningen om madrass i Oslos gater. hehe. faktisk mye. Takk for rådene. Skal prøve de ut. Takker.:) Anonymkode: 4aa6c...dba
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #10 Skrevet 30. januar 2016 Du kan få en allergisk reaksjon på alt, også allergitabletter. Prøv uten dem i et par dager så finner du fort ut om det er dem eller ikke. Å reagere med kløe på medikamenter er ikke uvanlig, og altså også allergitabletter. Anonymkode: 72104...f46
lillesky Skrevet 31. januar 2016 #11 Skrevet 31. januar 2016 Har du lest pakningsvedlegget? Der står det listet opp eventuelle bivirkninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå