Gå til innhold

Plutselig blod fra underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg brukte nødprevensjon på mandag. Det er 13 dager til jeg forventer mensen. Den kommer alltid på tiden som er 28 dager. Jeg vet at nødprevensjon kan klusse til syklusen, og håper det er det som er skjedd her. Idag fikk jeg menskramper på morgenen. Litt utpå dagen var det en blodflekk i trusa og litt på papiret (brunt blod så altså ikke ferskt blødning) nå på kvelden er det ikke kommet noe mere, og krampene er over. Skyldes denne blødningen nødprevensjonen? Og isåfall, hvorfor får man en slik blødning etter å ha tatt det? 

Tar en test om mensen blir forsinket når jeg forventer den. Men lurer litt på hva dette skyldes.

Anonymkode: e21c2...2a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødninger kan oppstås pga hormonell forstyrrelse, som jo nødprevensjon er. P-piller og andre greier også, for såvidt. 

Brukte det selv da jeg var 16, og mensen var helt ute av kontroll i to år etterpå. Kom og gikk som den ville.

Anonymkode: 612d1...b96

Skrevet

Jeg har brukt nødprevensjon før sikkert 5 ganger før og det har aldri tullet med syklusen.. Men nå har jeg altså blødd.

Skrevet

Nå idag har jeg blødd MYE! Det renner når jeg sitter på toalettet. Er det mensen som har kommet?

Skrevet

Godt mulig det er mensen, ja. Den kan både fremskyndes og bli forsinket etter en slik pille. Fikk en blødning selv etter EllaOne, og mensen ble 2 uker forsinket. 

Anonymkode: 437c9...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...