Gå til innhold

det renner ut av vagina!

Fremhevede innlegg

Skrevet

heihei :)

Jeg er 18 år og har lenge vært plaget av mye utflod. De siste ukene har jeg også opplevd at det plutselig bare renner ut at vagina. Det føles ut som at jeg har mensen og at jeg blør kraftig gjennom. Noen ganger er væsken helt blank, mens andre ganger er den litt mer hvit-aktig. Det kan komme når som helt på dagen, om jeg sitter stille eller beveger meg, men spessielt om morningen med en gang jeg står opp. Jeg er ikke gravid. Noen som vet hva det kan være? Bør jeg dra til lege eller er det noe som kommer til å gå over snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt lite over det, for dette er vanlig for meg. Jeg har det sånn titt og ofte. Det er ganske irriterende. Det er ingenting i veien med meg, jeg er blitt grundig sjekka både før og etter svangerskap av ulike grunner og andre plager, og alt har vært normalt.

Anonymkode: eea01...42b

Skrevet

Jeg har lest om dette et sted, og mener å huske at det kun handler om hyppig "rensevæske-produksjon", hvis du skjønner hva jeg mener. Så lenge det ikke er illeluktende eller misfarget, er det normalt. Noen produserer mye, andre lite. Som oftest varierer det. Er du ofte tent blir det mer.

Skrevet

Lukter det? Da kan det være en infeksjon, som for eks bakteriell vaginose. Om det er tykk, hvit hvit utflod kan det også være sopp, det lukter ikke så mye, 

Anonymkode: e0dc9...c95

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lukter det? Da kan det være en infeksjon, som for eks bakteriell vaginose. Om det er tykk, hvit hvit utflod kan det også være sopp, det lukter ikke så mye, 

Anonymkode: e0dc9...c95

har tenkt på begge deler, men den er helt rennende og jeg har ikke merket noen spessiell lukt

Gjest lipgloss
Skrevet

Er nok ganske normalt ja,kona har det slik hun også hun løser det med truseinnlegg,hun må skifte flere ganger til dagen og går aldrig noen sted uten å ha med seg truseinnlegg

Skrevet

Jeg har det også slik, er helt normalt!

Anonymkode: 2c505...ff2

Skrevet

Tror nok det er normalt. Har slikt i perioder, og når det startet første gang for meg trodde jeg at jeg hadde fått mensen. 
Utfloden endrer seg i ulike perioder. Hos meg kan noen perioder være nesten utflodfri, mens andre føler jeg for å bytte undertøy to  til tre ganger daglig.  
Men blir den klumpete og det begynner å klø, eller det starter å lukte reke-aktig så er det lurt å ta en tur til legen å få sjekket det ut. 

Skrevet

Takk for svar! :)

Skrevet

Mulig det er bakteriell vaginose. Sjekk det opp hos en gynekolog :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...