Gå til innhold

Hva synes dere menn - pupper eller rumpe?

Pupper eller rumpe  

27 stemmer

1. 1. Hva synes dere menn - pupper eller rumpe?

• Pupper
      18
    • Rumpe
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er viktigst på en dame - fine pupper eller fin rumpe? :) 

Anonymkode: 4f48b...a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pupper

Anonymkode: 7e658...74c

• Liker 1
Skrevet

Pupper uten tvil

Anonymkode: 13aff...42f

Skrevet

why-not-both.jpg?w=300&h=300

Du burde ha med valget "begge deler", syns jeg. Jeg liker pupper og rumper. Ikke sånn at desto større de/den er, desto bedre, men sånn generelt. Små eller store har ikke noe å si, de er koselige, fine, vakre, gode osv på hver sin måte. Og dersom jeg liker en dame så blir puppene og rumpa hennes de beste av alle andre pupper og rumper i verden. Skal sies at dersom jeg kjeder meg og er litt deppa så hender det at jeg sier "boobs :nigo: " og da automatisk blir i bedre humør, men det kan være fordi jeg også liker ordet. 

• Liker 5
Skrevet
58 minutter siden, Doge skrev:

why-not-both.jpg?w=300&h=300

Du burde ha med valget "begge deler", syns jeg. Jeg liker pupper og rumper. Ikke sånn at desto større de/den er, desto bedre, men sånn generelt. Små eller store har ikke noe å si, de er koselige, fine, vakre, gode osv på hver sin måte. Og dersom jeg liker en dame så blir puppene og rumpa hennes de beste av alle andre pupper og rumper i verden. Skal sies at dersom jeg kjeder meg og er litt deppa så hender det at jeg sier "boobs :nigo: " og da automatisk blir i bedre humør, men det kan være fordi jeg også liker ordet. 

Hehe, ja det burde vel vært et alternativ, men tenkte kanskje mest på de som har en spesifikk preferanse! :) Eller hvis man måtte velge mellom de to :) 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, ja det burde vel vært et alternativ, men tenkte kanskje mest på de som har en spesifikk preferanse! :) Eller hvis man måtte velge mellom de to :) 

Hvis jeg velge, så blir det pupper. BOOBS! :nigo: 

Skrevet

Pupper men liker en fyldig rumpe også da

Skrevet

Liker begge deler jeg, i tillegg til bla hår, øyne, ansikt, munn, hake, ører, nakke, skuldre, armer, rygg, midje, hofter, mage, godsakene, lår, legger, tær

• Liker 2
Skrevet

Definitivt rumpe

Skrevet

Puppene men da mener jeg ikke at de skal være gigantiske.

Skrevet

Må man velge mellom to goder så blir det vel rumpe over pupper.

Skrevet
3 minutter siden, fotosyntesen skrev:

Må man velge mellom to goder så blir det vel rumpe over pupper.

Er det fordi den er nærmere musa?

Anonymkode: b965b...a23

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det fordi den er nærmere musa?

Anonymkode: b965b...a23

Nei, det  har med formen som tiltaler meg mer enn bryster. Den runde formen, koblingen med hoftene, livvidden. For meg har rumper flere former og utgaver enn bryster. En såkalt brystmann vil selvsagt si det det motsatte:)

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er viktigst på en dame - fine pupper eller fin rumpe? :) 

Det viktigste på ei dame er at hun er reflektert, smart, raus, omgjengelig, nysgjerrig, morsom, snill, litt sjalu (bare litt), omsorgsfull, empatisk og endringsvillig. 

Sånn bortsett fra det er det knapt noe som slår en passe spenstig, fyldig, rund, myk, villig og tilgjengelig rumpe :sikle:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...