AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Jeg skal pusse opp gjestetoalettet, og trenger noen innspill. Per idag er det tapet og gulvbelegg i rommet, ingen varmekabler under gulvet, men en liten ovn på veggen. Rommet er varmt og behagelig idag. Hva har dere på veggene og gulvet? Har dere varmekabler på gjestetoalettet? Ville dere skiftet til vegghengt toalett? (Eller spart kostnaden?) Anonymkode: 4f0d9...40e
Surriball Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Vi har bare et toalett, så det er ikke aktuelt her i huset, men: Hvis jeg skulle pusset det opp ville jeg gjort akkurat som på hovedtoalettet. Fliser, varmekabler og vegghengt toalett. Det er jo ikke sikker at det er gjestetoalett for alltid. Kanskje er det toalettet til større barn osv. Skulle jeg kjøpt et hus med to toalett hadde jeg satt pris på at begge er fine
Willat Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Så lenge du har vegghengt toalett og en okey størrelse på vasken, går det vel bra. Vegghengt toalett er nesten et krav for meg. Det er så mye lettere å holde rent. Ville ikke hatt ovn der, men avhengig om det bruker å bli iskaldt da.
lulle Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Vegghengt toalett er et must for meg. Jeg ville hatt fliser med varmekabler under, men ikke fliser på veggene. Fliser på veggene blir for mye "bad" for min del. Har sett noen gjestetoalett med spreke tapeter. Det syns jeg kan være fint. Et såpass lite rom tåler godt litt farge pluss at det er relativt enkelt å fornye om du skulle bli lei :-)
Gammel_mann Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal pusse opp gjestetoalettet, og trenger noen innspill. Per idag er det tapet og gulvbelegg i rommet, ingen varmekabler under gulvet, men en liten ovn på veggen. Rommet er varmt og behagelig idag. Hva har dere på veggene og gulvet? Har dere varmekabler på gjestetoalettet? Ville dere skiftet til vegghengt toalett? (Eller spart kostnaden?) Anonymkode: 4f0d9...40e Ja, vegghengt toalett syns jeg du skal koste på deg. Men skal du ha det, anbefaler jeg å installere det fra baksiden hvis mulig, eller å fore ut hele veggen slik at du ikke får en kasse på veggen som dassen henger på. Jeg har sett mange steder at folk bygger en kasse til å montere cisterna inni, og etter min mening ser det jalla ut. Penere etter min mening med et vanlig WC enn kasse utenpå veggen.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #6 Skrevet 30. januar 2016 Begynn med å finne ut hvor mye penger du vil legge ned i opp pussingen. Da vet du hvilke matarialer du kan velge. Våtrom må du og ha fagfolk til å pusse opp etter våtromsnormen. Innhent anbud fra flere. Anonymkode: d20bb...4b7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #7 Skrevet 30. januar 2016 Du må ha en sånn en. Anonymkode: d144f...8bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå