AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #21 Skrevet 1. februar 2016 Margarin til steking og smøring av former og slikt, synes smøret brenner seg så lett. Smurte en kakeform med meierismør og kaken ble brent hele veien i rundt. Er vant med margarin fra barndommen av, da meierismør var for dyrt, men foretrekker meierismør i bakst. Bruker også en del olje. Anonymkode: 9dfa3...c16
Gjest Egiett Skrevet 2. februar 2016 #22 Skrevet 2. februar 2016 Bruker meierismør - synes det smaker best, og foretrekker naturlig mat
Kristanna Skrevet 4. februar 2016 #24 Skrevet 4. februar 2016 Meierismør fra Tine. Mener det er sunnest. På brødskiven bruker vi Bremykt.
Minya Skrevet 4. februar 2016 #25 Skrevet 4. februar 2016 Melange margarin, utelukkende. Jeg takler ikke stanken av smør ved steking, det lukter gammelt, uvasket ektepar og kvalmende rutete.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #26 Skrevet 4. februar 2016 Kun vita. Etter råd fra legen Anonymkode: d27b4...0ba
Mis(s)Understood Skrevet 5. februar 2016 #28 Skrevet 5. februar 2016 Brelett på brød og knekkebrød, olje i stekepannen (raps eller mais), meierismør til alt av bakverk.
Akvarium85 Skrevet 5. februar 2016 #29 Skrevet 5. februar 2016 Jeg bruker kokosolje, ghee (til steking/baking) og litt extra virgin olivenolje (ikke til oppvarming!). Alltid økologisk. Barnet spiser upasteurisert smør fra gressbeitende kuer. Mannen spiser vanlig Meierismør eller rørossmør. Margarin/raffinerte planteoljer er like sunt som plastikk. Æsj!
Gjest Raindrops Skrevet 5. februar 2016 #30 Skrevet 5. februar 2016 (endret) Bruker smør til alt. Jeg er også kverulanten som alltid påpeker at Bremykt, Brelett osv. ikke er smør, selv om man har det på skiva. Endret 5. februar 2016 av Raindrops
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå