Gå til innhold

overgrep

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble utsatt for et seksuelt overgrep. Føler meg skitten og ekkel. Er fryktelig lei meg. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. er helt rådlås ovenfor meg selv og tør ikke fortelle dette til noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpetelefonen for overgrepsutsatte: 80057000

Du kan også ta kontakt med fastlege, legevakt eller DPS.

Du behøver ikke å fortelle det til andre enn helsepersonell, men det er viktig at du tar tak i dette så fort som mulig. Holder du dette for deg selv, og tenker på det hele tiden, så vil du ikke glemme det. Det vil bare gjøre vondt verre.

Ønsker du ikke å anmelde dette, trenger du ikke det. Men gjør deg selv en tjeneste og ta imot hjelp. Det er mange der ute som deg.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymkode: 0d455...d99

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en psykolog hos DPS. Men jeg tør ikke ring å si dette :snurt:føler jeg bare vil bli latterliggjort og at det ikke er alvorlig nok.

merker jeg kunne trengt en innleggelse, pause. Dette ripper opp i vonde minner fra før av..

Skrevet

Hvis du tror at det er en sjanse for at du kommer til å bli latterliggjort av denne psykologen så synes jeg du skal prøve å finne deg en annen. Det er jo viktig å føle seg trygg på den man snakker med. En som har peiling på slike saker, ikke en vanlig allmennlege. Fortell DPS at du vil bytte, og si at det er veldig viktig for deg. Kanskje det er lurt å prate med akutteamet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...