AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Hei! Jeg vurderer å operere nesa mi og har egentlig alt klart. Men så kom jeg til å tenke på noe.. Jeg bor langt oppe i nord, her kan det være veldig kaldt, typ -40.. Er ikke ute når det er så kaldt da, men er jo ofte på skuterturer og ellers ute når det kan være 15-20 minus.. Og da skjer det at jeg får litt frostskader på både nese og kinn.. Kommer jo selvfølgelg til å være veldig påpasselig med å ha skjerf over nesa men det kan jo hende at nesa blir ganske kald fordeom.. Noen som har operert nesa og alikevel kan ferdes ute selvom det er litt kaldt? Kan det ha store konsekvenser å få frostskader på en operert nese? Sånn 1 år etter operasjonen.. Anonymkode: 5b838...b83
jenta91 Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 (endret) Ingen?? ts Endret 29. januar 2016 av jenta91
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Hvilken operasjon er det snakk om? Du kommer jo til å ha den samme huden på nesa som du har nå. Om det er operasjon som for eksempel å ta bort deler av neseskilleveggen eller å åpne passasjen til ganen kan det hende du lettere kan få frostskader inni nesa eller lettere er mottakelig for luftveisinfeksjoner i ekstremt kalde perioder. Anonymkode: 83307...e08
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Er snakk om en operasjon av nesetippen. Anonymkode: 5b838...b83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå