Gå til innhold

hvorfor?


just_c

Anbefalte innlegg

sitter her i sjokk og er helt fra meg..

svogern min,lillesøsterns forlovede døde natt til søndag i en drukningsulykkke..

døde i en alder av 25..

men så skal eg finne ut hva vi skal ha på karnsen...men eg finner ingen ord,,

vet ikke hva som er vanlig,vet ikke om noen ord som beskriver hva vi følte for han,det går ikke an å beskrive det på så liten plass

man føler seg så tom..liten og at man ikke strekker til.

min lillesøster har mistet hele framtiden sin ho så fram til,.

livet er urettferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff. Livet er så sart og så urettferdig :trøste: . Kanskje noe sånnt som "Alltid i våre tanker" dekker noe av det dere føler.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skriver på kransen:vi vil alldri glemme deg!

det var det som eg stoppet på som sier mye...

en kompis sa at det finnes ikke ord i slike omstendigheter,og det er nok derfor man har 1 minutt stillhet i slike situasjoner,,ganske sterkt å tenke på når man er midt oppi det,,,

alle mine tanker går til min kjære lillesøster.

han som døde var enestående for henne,,,

han fikk henne til å skjønne at livet var verdt å leve og at det er lov å elske,,,,atå elske ikke nødvendigvis betyr at man opplever sorg når man endelig gir seg henn..

hvordan skal eg si til henne at han hadde rett,etter hun har mistet de hun elsker mest.....hvordan skal jeg si at vi skal være her for henne når de som har sagt det har forsvunnet fra livet hennes,,,hvordan kan man trøste i denne stund,,,

det blir vel mest å bare være der,,høre når hun vil prate...gi klem når det trengst..

hun sitter nå i leiligheta de hadde sammen og bare venter at han skal komme hjem..

(for å bare forklare litt nermere..

mistet vi moren vår for 11 år siden,,,

to av de som tok seg av oss i den triste stunden,,,

mistet vi før det hadde gått et halvt år etter mamma døde.så vi kom ikke ut av det ene sjokket før nye kom!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette var veldig trist å høre. Jeg har nettopp lest dødsannonsen i dag, og dette var trasigt. Har ikke ord for det. Håper bare at det går bra med din søster og dere andre som er involverte.

Det var noen vakre minneord hun hadde skrevet i dødsannonsen, satt med en tåre i øye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Føler så inderlig med deg i sorg og savn ....det er helt forferdelig når døden kommer så nære.....

Jeg mistet min sønn plutselig og man får et enormt sjokk.....

Ta ekstra godt vare på din kjære søster som har mistet sin dyrebare støttespiller...

God klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal si. det er så meningsløst at et så ungt menneske skal dø. men vil gi deg og din søster en god klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...