AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Jeg kommer aldri med kjæresten min og det begynner å plage meg. Sex er jo godt, men jeg vet jo at det kan være enda bedre. Vi har snakket om det, og jeg vet at det ligger psykisk for meg. Det er noen ganger jeg nærmer meg veldig, men det blir så intenst at jeg må avslutte det. Det er litt vanskelig å forklare, men når jeg nærmer meg så kjenner jeg en psykisk "blokk" som står i veien samtidig som jeg begynner å le og kjenner tårene presse på. En gang når jeg kom endte det opp i panikkangst og kjenner at jeg er så redd det skjer igjen hver gang jeg nærmer meg. Jeg kommer når jeg er alene, men da bruker jeg ofte 30-40 minutter (hvis jeg ikke bruker vibrator). En gang brukte jeg egne fingre og vibrator mens kjæresten lå ved siden av meg for å komme med han en gang, men brukte en hel time før jeg til slutt fikk en slags miniorgasme.. En løsning kan kanskje å være flinkere på forspill. Ofte starter vi omtrent rett på fordi vi vil ha hverandre, men da mister jeg som regel tenningen underveis (selv om jeg er kjempevåt) fordi jeg ikke var kåt nok i starten. Tror jeg da Hva tror dere? Hvordan kan jeg lære å sklappe av? Anonymkode: 54996...7a1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Kanskje øke spenningen og stemningen. Bruk lang tid på forspillet. La deg bli pirret. Anonymkode: 3a313...f76
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Jeg sliter med akkurat det samme, bare at jeg ikke har noe problem med å komme når jeg er alene. Det hjelper om jeg er skikkelig kåt før vi begynner. Masse forspill, mao, og jeg må være psykisk klar og ikke bare våt. Anonymkode: f7775...bb8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Tror det er viktig at dere ikke starter rett på som du sier, men dere må ha forspill først. Ellers har du ikke sjanse til å komme, særlig siden du sliter med det også på egenhånd. Ellers er det vel noe med konsentrasjonen her, du må liksom la deg rive med og ibare oppleve. Hvis du begynner å tenke og bli engstelig for hva som skal skje, så blir det veldig vanskelig å komme. Det at du beynner å le og ville gråte når det nærmer seg, tyder på at det er noe du sliter med. Har du hatt noen vanskelige opplevelser med sex tidligere? Har du alltid vært sånn? Eller kom det etter en hendelse du opplevde? Men det som uansett er viktig når du har sex er at for det første at du føler deg trygg på han, og for det andre at du ikke er redd for noe og for det tredje at du lar deg rive med. Sex er litt som å kjøre karusell, man henger seg på og koser seg til det er ferdig. Dessuten er det viktig å kose seg med det man opplever under sex, selv om man ikke kommer. Anonymkode: fe108...943
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Langt forspill, god stemning. Selv får jeg en slags blokkering i hodet noen ganger selv, men det er for det meste fordi jeg sliter litt med selvbildet og blir nervøs av å ha sex med for mye lys i rommet, så da ender det ofte med at jeg ikke kommer. Sørg for at stemningen er flott, levende lys er alltid en klassiker i et mørkt rom. Ikke vær redd for å bruke hjelpemidler, personlig må jeg bruke vibrator om han tar meg bakfra. Jeg kan greie det med fingrene, men foretrekker selvfølgelig vibrator. Intense og deilige orgasmer! Ekstra deilig om jeg har på lite vibrering og øker det gradvis etterhvert som orgasmen nærmer seg. Jeg kommer 99% av gangene i denne stillingen når jeg har vibrator, om jeg ikke gjør det er det noe alvorlig galt. Har til og med sluppet unna med dette de gangene jeg egentlig hadde så lyst til å ha sex. Anonymkode: 49e50...b20
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det er viktig at dere ikke starter rett på som du sier, men dere må ha forspill først. Ellers har du ikke sjanse til å komme, særlig siden du sliter med det også på egenhånd. Ellers er det vel noe med konsentrasjonen her, du må liksom la deg rive med og ibare oppleve. Hvis du begynner å tenke og bli engstelig for hva som skal skje, så blir det veldig vanskelig å komme. Det at du beynner å le og ville gråte når det nærmer seg, tyder på at det er noe du sliter med. Har du hatt noen vanskelige opplevelser med sex tidligere? Har du alltid vært sånn? Eller kom det etter en hendelse du opplevde? Men det som uansett er viktig når du har sex er at for det første at du føler deg trygg på han, og for det andre at du ikke er redd for noe og for det tredje at du lar deg rive med. Sex er litt som å kjøre karusell, man henger seg på og koser seg til det er ferdig. Dessuten er det viktig å kose seg med det man opplever under sex, selv om man ikke kommer. Anonymkode: fe108...943 Ja, jeg tenker å foreslå lengre forspill først Jeg synes det er vanskelig å rive meg med, jeg! Jeg er redd for å si/gjøre noe dumt, skrike høyt og at han synes jeg overdriver.. Men jeg har ikke noe problemer med å ha lyset på eller sliter med lavt selvbilde. Jeg bare liker ikke at han ser på meg i det jeg nesten kommer. Jeg tror det er vanlig å le eller kjenne gråten når man kommer. Men det er kanskje ikke vanlig før man kommer? Det er bare så voldsomme følelser som blusser opp at jeg må avslutte det. Er så redd for et nytt panikkanfall. Er ingen spesielle hendelser som har skjedd. Har ikke så mye seksuell erfaring fra før. Anonymkode: 54996...7a1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Ok, men det er kanskje bare at du er uerfaren som du sier da, og så at du er usikker på deg selv. De fleste er det når de er uerfarne, så det er helt vanlig. Det virker som du har behov for å beholde kontrollen, og da er det vanskelig å komme. Hvorfor er du så redd for å si eller gjøre noe dumt? Og hva skal det være som er dumt i den situasjonen? Pleier du å skrike høyt når du kommer hvis du er alene? Hvis ikke, tror jeg du ikke du kommer til å gjøre det. Uansett synes menn og gutter det er spennende at jenta viser at hun liker det, og stønner eller skriker eller hva det måtte være. Han kommer ikke til å synes at du overdriver, for menn liker at du viser at du er kåt og nyter sex. Det er det har lyst til at du skal gjøre, men du føler deg kanskje ikke komfortabel med å vise at du blir kåt og får orgasme. Det er er jo noe veldig personlig med å ha sex, og når man har lite erfaring kan man bli redd og usikker for å gjøre noe "galt". Men det er veldig lite som er galt i sex, så lenge du ikke skader deg selv eller andre, og det tror jeg helt sikkert ikke du kommer til å gjøre. Mer forspill er bra uansett, som du også skriver, så prøv deg fram og prøv å kose deg og slappe av så godt du kan:) Anonymkode: fe108...943
Ardenus Skrevet 30. januar 2016 #8 Skrevet 30. januar 2016 Du/han leter etter g-punktet, når du klarer å utnytte dette samtidig som du koser med klitten, så ser du nye høyder skal du se 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 Den 28.01.2016 at 8.56, AnonymBruker skrev: Jeg kommer aldri med kjæresten min og det begynner å plage meg. Sex er jo godt, men jeg vet jo at det kan være enda bedre. Vi har snakket om det, og jeg vet at det ligger psykisk for meg. Det er noen ganger jeg nærmer meg veldig, men det blir så intenst at jeg må avslutte det. Det er litt vanskelig å forklare, men når jeg nærmer meg så kjenner jeg en psykisk "blokk" som står i veien samtidig som jeg begynner å le og kjenner tårene presse på. En gang når jeg kom endte det opp i panikkangst og kjenner at jeg er så redd det skjer igjen hver gang jeg nærmer meg. Jeg kommer når jeg er alene, men da bruker jeg ofte 30-40 minutter (hvis jeg ikke bruker vibrator). En gang brukte jeg egne fingre og vibrator mens kjæresten lå ved siden av meg for å komme med han en gang, men brukte en hel time før jeg til slutt fikk en slags miniorgasme.. En løsning kan kanskje å være flinkere på forspill. Ofte starter vi omtrent rett på fordi vi vil ha hverandre, men da mister jeg som regel tenningen underveis (selv om jeg er kjempevåt) fordi jeg ikke var kåt nok i starten. Tror jeg da Hva tror dere? Hvordan kan jeg lære å sklappe av? Anonymkode: 54996...7a1 Har det på svært lik måte som deg når det gjelder klitorisorgasme, selv om jeg er supertent og nyter det. Det er en slags mental sperre jeg må passere helt øverst, og det kan ta litt tid. Jeg får lettest orgasme alene, nest lettest av at han ser på meg mens jeg bruker hendene eller vibrator, mens det å klare få orgasme av ham gjerne først skjer etter en stund. De mentale og visuelle forspillet mellom oss (pirringen) har en del å si, men ikke så mye det fysiske siden jeg raskt blir våt og kåt og da gjerne vil sette i gang... Men viktigst er det at han ikke blir stresset av at jeg bruker tid eller av om jeg kommer eller ei, og fantasien og tankene mine må få kunne vandre litt for at det skal bygge seg helt opp :). Tror det er der det stopper litt opp faktisk, at det er en slags "forbudt" eller "skam"- sperre som lettere kobles inn når man har forbudte fantasier i en intim setting, idiotisk nok, og at denne må forseres ved å akseptere sine egne skitne tanker og omfavne nytelsen akkurat mens man ligger der ;). Mulig det er slik for deg også? Ellers så har jeg ikke sjangs til å få orgasme, dersom jeg har kommet litt for mange ganger på egen hånd dagen før. Da må jeg lades opp på ny ;). Har dessverre brent meg på den noen ganger, fordi jeg har blitt så tent i forkant at jeg ikke har klart å vente, mens jeg bure ha gjort det... Anonymkode: 08738...bff 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #10 Skrevet 30. januar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, men det er kanskje bare at du er uerfaren som du sier da, og så at du er usikker på deg selv. De fleste er det når de er uerfarne, så det er helt vanlig. Det virker som du har behov for å beholde kontrollen, og da er det vanskelig å komme. Hvorfor er du så redd for å si eller gjøre noe dumt? Og hva skal det være som er dumt i den situasjonen? Pleier du å skrike høyt når du kommer hvis du er alene? Hvis ikke, tror jeg du ikke du kommer til å gjøre det. Uansett synes menn og gutter det er spennende at jenta viser at hun liker det, og stønner eller skriker eller hva det måtte være. Han kommer ikke til å synes at du overdriver, for menn liker at du viser at du er kåt og nyter sex. Det er det har lyst til at du skal gjøre, men du føler deg kanskje ikke komfortabel med å vise at du blir kåt og får orgasme. Det er er jo noe veldig personlig med å ha sex, og når man har lite erfaring kan man bli redd og usikker for å gjøre noe "galt". Men det er veldig lite som er galt i sex, så lenge du ikke skader deg selv eller andre, og det tror jeg helt sikkert ikke du kommer til å gjøre. Mer forspill er bra uansett, som du også skriver, så prøv deg fram og prøv å kose deg og slappe av så godt du kan:) Anonymkode: fe108...943 Jeg tror ikke du skjønte problemstillingen. Dette har svært lite med erfaring eller redsel å si noe dumt å gjøre. Vær glad for at du klarer å få orgasme du TS, ca. 20 % av alle kvinner får ikke det. Anonymkode: 08738...bff
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #11 Skrevet 30. januar 2016 Hvorfor tror du at du skjønner problemstillingen bedre enn meg? Er du ekspert på alt som har med sex å ghøre? Jeg skjønner jo at TS har en sperre på å å komme. Og det er jeg som skrev det innlegget over det andre, som TS svarer på. Hvis du leser det også så ser du kanskje sammenhengen. Og det er ut fra det TS svarte på det innlegget at jeg har skrevet det andre innlegget. Hvis du leser dem hver for seg, blir det feil. Det et man er uerfaren har jo selvsagt noe å si, da er man mer usikker på seg selv. Det er vel ikke så vanskelig å skjønne det? Anonymkode: fe108...943
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #12 Skrevet 30. januar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at du skjønner problemstillingen bedre enn meg? Er du ekspert på alt som har med sex å ghøre? Jeg skjønner jo at TS har en sperre på å å komme. Og det er jeg som skrev det innlegget over det andre, som TS svarer på. Hvis du leser det også så ser du kanskje sammenhengen. Og det er ut fra det TS svarte på det innlegget at jeg har skrevet det andre innlegget. Hvis du leser dem hver for seg, blir det feil. Det et man er uerfaren har jo selvsagt noe å si, da er man mer usikker på seg selv. Det er vel ikke så vanskelig å skjønne det? Anonymkode: fe108...943 Jeg vet i hvert fall bedre enn å legge en masse forutsetninger inn i teksten som ikke står der. Du vet da ingenting om TS har hatt sex over 1000 ganger i sitt liv, eller for eksempel nærmer seg 30? Jeg har selv den samme utfordringen i nye relasjoner og det samme har noen venninner av meg. Ingen av oss er uerfarne, unge eller spesielt usikre. Anonymkode: 08738...bff
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #13 Skrevet 30. januar 2016 Men TS skriver jo i svaret sitt at hun ikke har så mye erfaring, så det viser jo at du ikke har lest det hun skriver da. Les teksten isteden for å skrive dustete meldinger til meg! Anonymkode: fe108...943
Hotstuff73 Skrevet 1. februar 2016 #14 Skrevet 1. februar 2016 Kopierer dette fra et annet innlegg som handlet om det samme. :-) Har selv ligget med menn som lider av det samme problemet, og alle blir like flaue. Hadde et lengre forhold med en av de, og vi bestemte oss for å ta den litt skamfulle turen til fastlegen for å spørre om det var noe å gjøre, og evt. hvorfor det var sånn. Vi fikk fort svar på at den daværende kjæresten min var potent og kunne 'komme' uten problem, så det var ikke der problemet lå. Vi søkte rundt på Google, og fant til slutt en guide som på tiden virket veldig usannsynlig, men vi var desperate og var villige til å prøve alt. Det du kan prøve er er å først få opp pulsen din, evt. ved å jogge, danse etc. for å åpne opp porene i huden. Deretter skviser du ut sitronsaft på testiklene dine. (Hold ut, det har en mening). Det som da skjer er at sitrussyren trekker inn i huden gjennom de åpne porene, og går inn i spermlederne. Dette er helt ufarlig, og det verste som kan skje er at spermet får en syrlig, frisk smak (etter personlig erfaring smaker dette veldig godt). Dette fungerte med en gang for meg og kjæresten, og når han gjør dette så har vi ikke noe problem med det :-) I tillegg er det en god unnskyldning for å kjøpe masse sitroner! Håper dette hjelper deg, og om det er noe du lurer på så bare svar på innlegget så skal jeg hjelpe deg så fort jeg kan :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå