AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Spurte en lege på nettet hvor lenge 8 mg suboxone kunne spores i urinprøve på laboratorie, og fikk svar om 10 dager... har aldri hørt om det før... kan dette virkelig stemme??? Anonymkode: 6130f...c2d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Hvis det er du som har opprettet to tidligere tråder om dette, så er mitt råd å faktisk snakke med dem som følger deg opp. Enhver fornuftig lege eller ruskonsulent kan forstå deg i forhold til at det blir for hardt å både trappe ned benzo og subuxone. Jeg tror man kommer lengst med åpenhet. De vil jo gjerne at du skal lykkes. Om det blir for vanskelig,mkanskje du kan få en innleggelse og gjøre det i kontrollerte former? Anonymkode: 6f632...86b 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Det stemmer, det er eg, og jeg vet jeg har masa veldig om det... men det er bare det at jeg har fått plass et sted for å trappe ned på benzo, og hvis de finner noe annet så må jeg på ARA, og der kjenner jeg folk, og det ville vært forferdelig pinlig... det er benzo som er det aller verste. Så jeg vet ikke om jeg tør å ta sjansen på å si så mye nå som jeg har kommet såpass langt i prosessen med å kvitte meg ed benzoen Anonymkode: 6130f...c2d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Men det kan du jo også forklare lege/sykepleier,mat du ikke vil bli innlagt på ARA, fordi du kjenner noen der. Det er sånn i helsevesenet at man skal slippe å motta behandling fra noen man kjenner. Igjen ville åpenhet trolig gjort dette litt enklere for deg.mellers lykke til med nedtrappingen. Kanskje du kan finne halveringstiden til Subuxone/Subutex i felleskatalogen.no. Da kan du få en idé om hvor lenge de kan spores. Det er nok en stund. Jeg ville heller vært åpen om det før de finner noe sånt, enn å måtte forklare seg i etterkant. Anonymkode: 6f632...86b
Anglofil Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Yvonne (mod) 1
Fremhevede innlegg