Gå til innhold

Nedlasting av musikk


stikkelsbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan noen være så vennlig å fortelle meg hvordan jeg får delt på DC++

jeg blir veldig ofte avvist på grunn av at det ikke er "satt på deling". Det er ikke jeg som har lastet ned programmet og finner for p...... :evil: ikke ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar du har en mappe med filer du vil dele. Merk at du ikke kan ha ufullstendige filer i denne mappen, altså filer som holder på å laste ned.

Gå inn på "settings" i DC++. (Iconet med en blyant og hake på) Der velger du "Sharing". Du får opp en boks med "shared directories", siden du ikke deler enda, er denne tom. Velg "Add folder", og finn den mappa du vil dele på nettverket. Du kan dele flere mapper.

Har du bestemt mappe for filer som lastes ned? Hvis ikke, velg "downloads" i trådmenyen til venstre. Overst bestemmer du hvilken mappe filene skal legges i når de er ferdig nedlastet. Denne mappen kan være, eller befinne seg i, den mappen du deler. Nedenfor bestemmer du hvilken mappe filene skal legges i mens de holder på å bli nedlastet. Denne mappen kan ikke være i den delte mappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk og takk :P

Gikk inn på settings flere ganger men skjønte ikke at jeg måtte legge til mappen som ville deles......... :-?

prøver igjen, ikke så mange som kaster meg ut igjen nå da forhåpentligvis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...