Gå til innhold

Nedlasting av musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke programmer bruker dere når dere laster ned musikk fra nettet?

Har prøvd Kazaa, men det funket ikke.

Har WinMX nå, men syns det er fryktelig dårlig...

Skulle gjerne visst om noen med litt norsk musikk også, syns det er vanskelig å få tak i...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I DC++ logger du deg på forskjellige huber, på en måte som kanaler i chatteprogram. Her kan du f.eks logge deg på Norgeshub osv.

DC++ er litt mer komplisert enn WinMX og Kazaa, men veldig bra.

Skrevet

Her i huset brukes DC++, bittorent (filmer tror jeg..), kazaa lite og limewire. Funker fint. Har funnet masse norsk musikk på kazaa jeg. Søk på norsk bare så kommer det også opp litt...

Skrevet

jeg bruker fortrinnsvis dc++ når jeg skal laste ned enkeltsanger.... men i det siste får jeg bare no sluts available uansett hva jeg vil laste ned! :evil: så nå bruker jeg azureus og suprnova og piratebay men der må man laste ned hele album om gangen og minoritetsmusikk (norsk musikk) er klin umulig å finne! i give myself over! :veldigsur:

Skrevet

Takk for tips :-)

Men, øh... Er ikke så god på sånne ting... Hva er DC++? Hvor må jeg gå for å laste ned programmet?

Skrevet
Takk for tips  :-)  

Men, øh... Er ikke så god på sånne ting... Hva er DC++? Hvor må jeg gå for å laste ned programmet?

Du tusler hit. Her er det også et forum der du finner svar på mange av de vanligste oppstartsproblemene. Husk også å lese faq-en.

Gjest Anonymous
Skrevet
men i det siste får jeg bare no sluts available uansett hva jeg vil laste ned!  :evil:

Hva er det egentlig du prøver å laste ned...? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er det egentlig du prøver å laste ned...? :ler:

:hoho:

Tyrkleifer kan bli veldig morsomme.

No slots available skal det stå.

Typisk feilmelding i DC++ som betyr at du pent må vente i kø, fordi den du prøver å laste ned fra ikke har ledige porter på PC'n.

Skrevet

Hum... tenkte å laste ned DC++ jeg, men forstår ikke helt hvordan jeg skal gå fram. Noen som kan veilede meg litt? :-)

Skrevet
Hum... tenkte å laste ned DC++ jeg, men forstår ikke helt hvordan jeg skal gå fram. Noen som kan veilede meg litt?

Om du går til linken jeg hadde lenger opp i tråden, så er det mye råd å hente både i faq og forum. Husk at noen huber krever at man har en viss mengde filer å dele før man får logget seg på.

Skrevet

Jeg bruker LimeWire. utrolig fornøyd, får tak i mye mer musikk som jeg liker etter at jeg kuttet ut Imesh.

Skrevet
Husk at noen huber krever at man har en viss mengde filer å dele før man får logget seg på.

Må man dele noen av sine filer for å få lov til å delta? Altså nedlastede sanger? Men hva om jeg ikke har noen filer enda da?

Vet at jeg sikkert burde lese meg til dette i faq-en... men får det så bra forklart her på kg :sjenert:

Skrevet

Det er ikke alle huber som krever at du har noe å dele, så du starter med de. Det er gjerne slik at mange huber som "spesialiserer" seg på noe (sci-fi, tv-serier, etc) har krav om deling. Da jeg startet med DC++ var jeg ute etter Angel-episoder. Det gikk litt trått til jeg hadde nok til å komme inn i de beste hubene, men derfra var det grei skuring.

Skrevet

Edonkey/Overnet, det beste jeg har prøvd (og jeg har prøvd bl.a. Kazaa, Imesh, Emule, DC ++)

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Bruker edonkey og winmx til musikk og bittorrent til filmer, serier, program osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...